Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Wow!!I sitt rätta element, Viggen!
Messa mig när du tröttnat på den svarta wt36an. Jag funderar på att komplettera med en svartTrevlig Sjöö Sandström söndag!
Bjuder på en liten jämförelse mellan WordTimer på 36mm och Chronolink (som för övrigt är till salu här på forumet) på 40mm.
Rsc41 ser bra ut på det mesta. Men ett Hirsch Duke skulle sitta fint. https://www.careofcarl.se/sv/hirsch...2djKgbUelIjygTaWPMOQBhOgaDgDRaRxoCx7QQAvD_BwEHar en royal steel classic 41 mm med svart urtavla som jag skulle vilja hitta ett svart läderband till, den ska matcha till mörkgrå kostym på bröllop. Något tips?
Håller med @NRE och kan tillägga att RSC säljs med ett band som är identiskt vilket talar för att det passarRsc41 ser bra ut på det mesta. Men ett Hirsch Duke skulle sitta fint. https://www.careofcarl.se/sv/hirsch...2djKgbUelIjygTaWPMOQBhOgaDgDRaRxoCx7QQAvD_BwE
Har nåt minne av att Sjöö kommer på ss-märkta hirsch. Det känns så iallafallHåller med @NRE och kan tillägga att RSC säljs med ett band som är identiskt vilket talar för att det passar
Stämmer, är sammaHar nåt minne av att Sjöö kommer på ss-märkta hirsch. Det känns så iallafall
Varför inte poolen?
Bjuder på en semesterbild.
Klockan får dock inte hänga med ner i poolen, den åkte på nu endast för en photosession
Varför inte poolen?
Du kan nog vara lugn. Jag har plaskat runt med 3-4 olika SS i både hav och pool.Vågar inte Växlar mellan pool och strand under dagarna
Jag har badat mycket med RSC, Worldtimer, UTC EXT och Landsort. Alla har överlevt (Landsort vore konstigt annars)Vågar inte Växlar mellan pool och strand under dagarna
En stilig duo. Roligt med nära serienummer med såklart.Fick hem en ny kompis idag. Bara 11 serienummer mellan dom
Intressant hur du upplever skillnaden i uttrycken på dessa?Fick hem en ny kompis idag. Bara 11 serienummer mellan dom
Jag har haft den grå tidigare, men jag tänkte faktiskt byta tavla till en svart på den. Men med det sagt så tycker jag kontrasten på den vita tavlan är outstanding. Det svarta mot det vita gör den väldigt tydlig. På den grå smälter visarna ihop, speciellt sekundvisaren. Och av någon anledning så är det mycket bättre lume på den vita tavlan. Men bara på tavlan. Visarna är likvärdiga. Men jag klagar inte. Bara konstruktiv kritik. Den grå tavlan är väldigt fin den ocksåjag säkert
Tack.Jag har haft den grå tidigare, men jag tänkte faktiskt byta tavla till en svart på den. Men med det sagt så tycker jag kontrasten på den vita tavlan är outstanding. Det svarta mot det vita gör den väldigt tydlig. På den grå smälter visarna ihop, speciellt sekundvisaren. Och av någon anledning så är det mycket bättre lume på den vita tavlan. Men bara på tavlan. Visarna är likvärdiga. Men jag klagar inte. Bara konstruktiv kritik. Den grå tavlan är väldigt fin den också