• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

IMG_5499.jpeg
 
Har en royal steel classic 41 mm med svart urtavla som jag skulle vilja hitta ett svart läderband till, den ska matcha till mörkgrå kostym på bröllop. Något tips?
 
Fick hem en ny kompis idag. Bara 11 serienummer mellan dom :)

IMG_3967.jpeg
Intressant hur du upplever skillnaden i uttrycken på dessa?
Har själv en vit som din, men aldrig sett den gråa i verkligheten. Känns på bild lite ”blek”, men hur upplevs dom?

Man hade ju önskat en av varje färg. Jag har en orange tavla liggande som jag skulle vilja prova, men byter jag så kommer jag säkert sakna den vita. 😂
 
Jag har haft den grå tidigare, men jag tänkte faktiskt byta tavla till en svart på den. Men med det sagt så tycker jag kontrasten på den vita tavlan är outstanding. Det svarta mot det vita gör den väldigt tydlig. På den grå smälter visarna ihop, speciellt sekundvisaren. Och av någon anledning så är det mycket bättre lume på den vita tavlan. Men bara på tavlan. Visarna är likvärdiga. Men jag klagar inte. Bara konstruktiv kritik. Den grå tavlan är väldigt fin den också :)
 
Jag har haft den grå tidigare, men jag tänkte faktiskt byta tavla till en svart på den. Men med det sagt så tycker jag kontrasten på den vita tavlan är outstanding. Det svarta mot det vita gör den väldigt tydlig. På den grå smälter visarna ihop, speciellt sekundvisaren. Och av någon anledning så är det mycket bättre lume på den vita tavlan. Men bara på tavlan. Visarna är likvärdiga. Men jag klagar inte. Bara konstruktiv kritik. Den grå tavlan är väldigt fin den också :)
Tack.
Det är ju just kontrasterna jag gillar så mycket med den vita också, sjukt tydlig och blir därmed lite mer ”tool watch” än vad vita tavlor brukar vara, typ….. 😉
 
Tillbaka
Topp