Är det den från Sefina?![]()
Sjöö Sandström söndag med nyförvärv
Kan ej bli bättre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det den från Sefina?![]()
Kan ej bli bättre
JappÄr det den från Sefina?![]()
Chockad faktiskt hur bra tavlan är samt hur svår den är att fånga på bild. Mycket djup i tavlan.Svart Pippi är så lyckad!
![]()
Kan ej bli bättre!
Stort grattis. Jag missade att lägga bud med typ en kvart
Såg den live på ett event Sjöö hade på Ringvägen. Sjukt bra.Chockad faktiskt hur bra tavlan är samt hur svår den är att fånga på bild. Mycket djup i tavlan.
Gick billigt, vart förvånad hade slängt in ett autobud och glömt bort auktionen.. Gick på strax över 11k med avgifter, hade autobud på 14k innan avgifter och förväntade mig att bli överbjuden.Såg den live på ett event Sjöö hade på Ringvägen. Sjukt bra.
Får man fråga vad du fick ge på Sefina?
Bra deal! Grattis!Gick billigt, vart förvånad hade slängt in ett autobud och glömt bort auktionen.. Gick på strax över 11k med avgifter, hade autobud på 14k innan avgifter och förväntade mig att bli överbjuden.
Skulle du bli less på den så är jag absolut intresserad![]()
Kan ej bli bättre!
Jag ocksåSkulle du bli less på den så är jag absolut intresserad![]()
Tycker svart 36:a är trevligareJag också
Det finns förresten en vit Pippi 36:a till salu hos Rydbergs.
Ja den är galet finTycker svart 36:a är trevligare![]()
så är det. Men från och med nästa vecka blir det kolgruva, lysrör och kaffepulver igen.Tycker det är dåligt drag i tråden. Är alla på semester?
![]()
Kolla på Hirschband, det är det som SS använder (men med tryckt logga)Har ss ändrat sina läderarmband? Kollar efter ett till mig RSChrono, och tycker inte alls dom ser lika fina ut som dom gjorde förr?