Ja verkligen. Den vita är helt klart den bästa av dom alla tycker jagTack.
Det är ju just kontrasterna jag gillar så mycket med den vita också, sjukt tydlig och blir därmed lite mer ”tool watch” än vad vita tavlor brukar vara, typ…..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja verkligen. Den vita är helt klart den bästa av dom alla tycker jagTack.
Det är ju just kontrasterna jag gillar så mycket med den vita också, sjukt tydlig och blir därmed lite mer ”tool watch” än vad vita tavlor brukar vara, typ…..
Ja verkligen. Den vita är helt klart den bästa av dom alla tycker jag
Jag har haft den grå tidigare, men jag tänkte faktiskt byta tavla till en svart på den. Men med det sagt så tycker jag kontrasten på den vita tavlan är outstanding. Det svarta mot det vita gör den väldigt tydlig. På den grå smälter visarna ihop, speciellt sekundvisaren. Och av någon anledning så är det mycket bättre lume på den vita tavlan. Men bara på tavlan. Visarna är likvärdiga. Men jag klagar inte. Bara konstruktiv kritik. Den grå tavlan är väldigt fin den också
Tack.
Go for it!Åhhh, nu känns det som jag också borde prova en vit! Haft både svart och blå tidigare..
Förresten. Vill du inte ha den orangea tavlan så är jag absolut intresserad av denar en orange tavla liggande som jag skulle vilja prova, men byter jag så
Jag provade RCS 36mm i flera färger för några år sen. Lyckades komma över en med champagne tavla senare som jag är väldigt nöjd med. Men är lite sugen på den blå också måste jag säga.Suget efter en svart WT36 som komplement är stort. Eller kanske rent av en rosa eller blå RSC36/37? Någon som kan inspirera mig med bilder?
Haft en blå 41a och den är verkligen kanon!Jag provade RCS 36mm i flera färger för några år sen. Lyckades komma över en med champagne tavla senare som jag är väldigt nöjd med. Men är lite sugen på den blå också måste jag säga.
Det där blev ju kanon!
Antar att du menar Royal Capital då. Länge sen jag såg någon till salu. Innan de relanserade den såg jag till salu för 30+. Antagligen mer nu eftersom de nya listar närmare 90.Länge sen jag hängde här
Men vad får man ge för en RC nuförtiden ?
Stämmer bra tackar !Antar att du menar Royal Capital då. Länge sen jag såg någon till salu. Innan de relanserade den såg jag till salu för 30+. Antagligen mer nu eftersom de nya listar närmare 90.
Stämmer bra tackar !
jag hade helt missat att det kom en nyBeror på skick och om den är komplett. Håller nedom att de kostade runt 30. Jag köpte min i perfekt skick för närmare 50 i vintras. Jag vill ha utan datum och grå tavla, då blev det dyrt. Rätt pris, svårt att säga, det finns så få ute. Har hört att det går att få bra rabatt på den nya, de lär inte säljas snabbt för 90. Men alla gånger dyrare än den äldre modellen.
Så jävla läcker!!Sjöö Sandström-söndag!
TackSå jävla läcker!!
Måste ta tag i mig själv och skaffa en Landsort tänker jag…
Det gör du helt rätt i, och på länk ska den varaSå jävla läcker!!
Måste ta tag i mig själv och skaffa en Landsort tänker jag…
Svart Pippi är så lyckad!
Sjöö Sandström söndag med nyförvärv
Kan ej bli bättre!