• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ja verkligen. Den vita är helt klart den bästa av dom alla tycker jag :)
Jag har haft den grå tidigare, men jag tänkte faktiskt byta tavla till en svart på den. Men med det sagt så tycker jag kontrasten på den vita tavlan är outstanding. Det svarta mot det vita gör den väldigt tydlig. På den grå smälter visarna ihop, speciellt sekundvisaren. Och av någon anledning så är det mycket bättre lume på den vita tavlan. Men bara på tavlan. Visarna är likvärdiga. Men jag klagar inte. Bara konstruktiv kritik. Den grå tavlan är väldigt fin den också :)

Tack.
Det är ju just kontrasterna jag gillar så mycket med den vita också, sjukt tydlig och blir därmed lite mer ”tool watch” än vad vita tavlor brukar vara, typ….. 😉

Åhhh, nu känns det som jag också borde prova en vit! 😄 Haft både svart och blå tidigare..
 
Suget efter en svart WT36 som komplement är stort. Eller kanske rent av en rosa eller blå RSC36/37? Någon som kan inspirera mig med bilder? :)

IMG_3959.jpeg
Jag provade RCS 36mm i flera färger för några år sen. Lyckades komma över en med champagne tavla senare som jag är väldigt nöjd med. Men är lite sugen på den blå också måste jag säga.
IMG_20221221_121314.jpg
IMG_20221221_121022.jpg
IMG_20221221_121148.jpg
 
Beror på skick och om den är komplett. Håller nedom att de kostade runt 30. Jag köpte min i perfekt skick för närmare 50 i vintras. Jag vill ha utan datum och grå tavla, då blev det dyrt. Rätt pris, svårt att säga, det finns så få ute. Har hört att det går att få bra rabatt på den nya, de lär inte säljas snabbt för 90. Men alla gånger dyrare än den äldre modellen.
Stämmer bra tackar !
 
Beror på skick och om den är komplett. Håller nedom att de kostade runt 30. Jag köpte min i perfekt skick för närmare 50 i vintras. Jag vill ha utan datum och grå tavla, då blev det dyrt. Rätt pris, svårt att säga, det finns så få ute. Har hört att det går att få bra rabatt på den nya, de lär inte säljas snabbt för 90. Men alla gånger dyrare än den äldre modellen.
jag hade helt missat att det kom en ny
Så tänkte bara på den gamla :)
Har väl tänkt att det kanske var dags för en SS igen
 
Tillbaka
Topp