SnyggtBild från igår men den sitter på även idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
SnyggtBild från igår men den sitter på även idag
Väldigt snyggDet var ett tag sedan jag bestämde mig för att sälja den, men varje gång jag bär den ångrar jag mig!
Det beror väl på relation till sin återförsäljare men min erfarenhet är att det går att få ner priset ett antal procentNi som köpt Sjöö Sandström klockor av AD, är det listpris som gäller eller går det att få ner priset något? Är lite sugen på en Royal Steel classic 36 mm.
Den där är riktigt bra tycker jag, väldigt sällan man ser dom.Biodags
Kan rapportera att det löste sig utan service, analog och digital tid matchar nu finfint!Hej! Köpte en SS Skydiver från 2019 via pantbank nyligen, och insåg ett otrevligt problem när jag skulle ställa den: Visarna och den digitala tiden matchar inte, och jag lyckas inte justera dem individuellt. Alltså visarna justeras av att man justerar den digitala delen, vilket inte hjälper om de går i osynk. Är detta ett känt problem, eller bara jag som är puckad och inte fattar manualen?
Vad var fel? Och skönt att det löste sig!Kan rapportera att det löste sig utan service, analog och digital tid matchar nu finfint!
Den analoga och digitala tidsvisningen var osynkad, och när jag skulle fixa det fick jag det inte att funka viket var väldigt störigt. Visade sig dock gå att göra manuellt utan serviceinsatser!Vad var fel? Och skönt att det löste sig!
Fick hem denna rackare. Trevlig klocka med skön snabbjustering i låset. Får se hur länge den blir kvar.
Hojta när/om du tröttnar. Jag vill byta ut min gröna mot en blåFick hem denna rackare. Trevlig klocka med skön snabbjustering i låset. Får se hur länge den blir kvar.
Grön kan vara något! Får seHojta när/om du tröttnar. Jag vill byta ut min gröna mot en blå
Orange, gula och grön är mina favoriter!Dags för att byta ut vita urtavlan med strössel..frågan vilken man skall byta till?
Jag är svag för den isblåDags för att byta ut vita urtavlan med strössel..frågan vilken man skall byta till?