Bäst som den ärVilken Nato band blir snyggt på Tungsten tror ni?![]()
![OK hand: medium-light skin tone :ok_hand_tone2: 👌🏼](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f44c-1f3fc.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bäst som den ärVilken Nato band blir snyggt på Tungsten tror ni?![]()
Men alltid kul att förändra så förstår digBäst som den är![]()
ImponerandeDags för att byta ut vita urtavlan med strössel..frågan vilken man skall byta till?![]()
Gul. Ingen tvekan.Dags för att byta ut vita urtavlan med strössel..frågan vilken man skall byta till?![]()
Vit med svart subdial och roséindex röstar jag på……!!Dags för att byta ut vita urtavlan med strössel..frågan vilken man skall byta till?![]()
Tröttnar du på den så är det bara att höra av dig!Sunburst:
![]()
Snygg kombinationChronolink
![]()
Borde va spoiler knapp när du postar bild på den så man slipper grymt stort habegärDags att bege sig ut i dimman..idag kör vi Chronolink![]()
Den är inte felBorde va spoiler knapp när du postar bild på den så man slipper grymt stort habegär![]()
Själv tänker jag precis tvärtom; nu blir det höst och då åker länken på:Sitter och funderar på om man ska byta till gröna gummit eller om länken ska vara kvar
Vad tycker KS bästa folk?![]()
![]()
Lägg gärna upp en bild på marinen på länk, funderar också på att köra den på länkSjälv tänker jag precis tvärtom; nu blir det höst och då åker länken på:
![]()
Så snygg på länkSjöö Sandström-söndag!![]()
”Marinen på länk”; det låter som ett sambandsalternativ!Lägg gärna upp en bild på marinen på länk, funderar också på att köra den på länk
Wooow det var snyggt”Marinen på länk”; det låter som ett sambandsalternativ!Tycker att den gör sig bra på länk:
![]()
![]()
WOW”Marinen på länk”; det låter som ett sambandsalternativ!Tycker att den gör sig bra på länk:
![]()
![]()