joh.jonsson
Silver
Skydiver baksida från igårkväll!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Alla har vi våra fetischer..denna med Landsort är verkligen inte felTrevlig Sjöö Sandström söndag
Ja visst har vi det hahaAlla har vi våra fetischer..denna med Landsort är verkligen inte fel
Låter som att det kan vara ett fall för @Sjöö Sandström - några idéer?. Inget jag stött på under min tid som Skydiver-ägareHej! Köpte en SS Skydiver från 2019 via pantbank nyligen, och insåg ett otrevligt problem när jag skulle ställa den: Visarna och den digitala tiden matchar inte, och jag lyckas inte justera dem individuellt. Alltså visarna justeras av att man justerar den digitala delen, vilket inte hjälper om de går i osynk. Är detta ett känt problem, eller bara jag som är puckad och inte fattar manualen?
Du har följt instruktionerna noga i manualen? Om inte så kolla med SS om den behöver en serviceHej! Köpte en SS Skydiver från 2019 via pantbank nyligen, och insåg ett otrevligt problem när jag skulle ställa den: Visarna och den digitala tiden matchar inte, och jag lyckas inte justera dem individuellt. Alltså visarna justeras av att man justerar den digitala delen, vilket inte hjälper om de går i osynk. Är detta ett känt problem, eller bara jag som är puckad och inte fattar manualen?
Efter bästa förmåga. Nämns ju att det är ett existerande problem, men när jag följer instruktionerna (tror jag) kvarstår ändå problemet.Du har följt instruktionerna noga i manualen? Om inte så kolla med SS om den behöver en service
Första gången landsort tilltalar mig, bra bilder!Länken kostade huggorm men det är helt klart värt det, lyfter klockan oerhört mycket. Microjusteringen är toppen med sex lägen att skifta mellan.
Tack! Hade en grön Landsort tidigare men sålde den då jag saknade länk. Blir som sagt en helt annat look och känsla, supernöjd.Första gången landsort tilltalar mig, bra bilder!
Och Jaa absolut snyggast på länken
Sjukt bra på länk är den. Och den blå är sjukt bra. Kommer behöva byta ut min gröna.Länken kostade huggorm men det är helt klart värt det, lyfter klockan oerhört mycket. Microjusteringen är toppen med sex lägen att skifta mellan.
Började med grön, nu blev det blå och det är inget jag ångrar, känns lite mer gångbart. Sen gillar jag verkligen den svarta så det kanske blir att byta blå mot svart framöver men länken stannarSjukt bra på länk är den. Och den blå är sjukt bra. Kommer behöva byta ut min gröna.
Jag var inställd på en blå, men en grön dök upp innan sommaren. Skitnice på alla sätt, men det var den blå jag blev förälskad i först. Kommer gå samma väg som du. Dock dominerar monokroma klockor i lådan så måste ha in färg.Började med grön, nu blev det blå och det är inget jag ångrar, känns lite mer gångbart. Sen gillar jag verkligen den svarta så det kanske blir att byta blå mot svart framöver men länken stannar
Det är en trevlig modell det där!Trotjänargåva
Den där är för jäkla snyggTrevlig Sjöö Sandström söndag
Ja den har växt på mig väldigt mycketDen där är för jäkla snygg