Tack. Tycker de med siffror känns sportigare än de med stick dials. Skall bara försöka hitta nån gammal tavla också 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Spännande! Det har de smugit ut verkar det som.Min nya Royal Steel Classic 36 har ett uppdaterat lås till länken.
Vad tycker ni? Kan det vara för att många upplevde låset som klurigt att få upp?
![]()
![]()
Min nya Royal Steel Classic 36 har ett uppdaterat lås till länken.
Vad tycker ni? Kan det vara för att många upplevde låset som klurigt att få upp?
![]()
![]()
Paketet till SS försvann har jag läst, återfanns det?Sjöö Sandström Söndag. RSC medans jag väntar på att min WT skall komma tillbaka från service.
![]()
Dom passar även om det inte uppskattas av AD, har själv haft det i klocka
Nej. Den är borta tyvärr. Men jag köpte en annan (som nu också är inskickad på service).Paketet till SS försvann har jag läst, återfanns det?
Då är jag med. Mycket tristNej. Den är borta tyvärr. Men jag köpte en annan (som nu också är inskickad på service).
Har förlikat mig med att den är borta så det är ok. Jag hoppas dock att den ändå på något sätt hittar in till Sjöö Sandström då den var i akut behov av en service. Den är ju anmäld stulen hos både dom och polisen.Då är jag med. Mycket trist![]()
Hahahahahha![]()
Får väll ändå räknas som ett kap?
Undrar om det är sant..?
Måste redan nu göra dig besviken.Hahahahahha
Ja verkligen!!!
Snälla uppdatera när den anlänt
Är det sant är du min idol
Annonsen är borttagen så sannolikt sålde säljaren klockan utanför tradera och inte för priset som syns. Annars hade det stått vem som vann budgivningen.Måste redan nu göra dig besviken.
Inte jag som köpte.
Såg den bara under avslutade…
Vilken oerhört snygg klocka!!!
Min RSC tappar 10-15 sek beroende på hur mycket jag använder den. Min gamle WT låt på + 1-2 sek per dag innan den behövde service.Hej! Får jag fråga er som äger RSC hur klockan håller tiden? Bred fråga med många parametrar som spelar roll….men bara av nyfikenhet.
Trevlig helg!
Tack för infoMin RSC tappar 10-15 sek beroende på hur mycket jag använder den. Min gamle WT låt på + 1-2 sek per dag innan den behövde service.
Det är ett samarbete mellan Röjdyk och Sjöö Sandström. Riktigt fin är denVilken oerhört snygg klocka!!!
Är detta en limited edition eller vad är det?
Aldrig sett förut
Hej! Får jag fråga er som äger RSC hur klockan håller tiden? Bred fråga med många parametrar som spelar roll….men bara av nyfikenhet.
Trevlig helg!
Ungefär samma för min RSC. Den tappar något mer när den sitter i winder än på armenMin RSC tappar 10-15 sek beroende på hur mycket jag använder den. Min gamle WT låt på + 1-2 sek per dag innan den behövde service.