• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Jag har kikat efter en lämplig UTC extreme II under snart ett år utan att någon endaste en har dykt upp här på Klocksnack, när jag sökt bland gamla annonser ser jag att även om de inte är jättevanliga så är det iaf några annonser per år. Efter att ha grunnat på det så måste jag ställa en dum fråga, finns det någon anledning som jag missat att de blivit mer eftertraktade eller är det bara tillfälligheter?
Vågar inte svara utan gör mer än välriktad gissning.
UTC Extreme är inte en av de klockorna som flyger av hyllorna utan den är mer stillastående (jämfört med nya Worldtimer och Royal Steel Classic). Därav att de få ex som dyker upp begagnade ryker fort för de intressenter som väl finns. Har sett några på blocket som också försvunnit relativt fort.. Kolla med AD om de kan göra något på priset om de har en sådan hemma? Kanske kan tjata till dig ett tavelbyte+ett gummi om du är villig att casha direkt på plats? Om en klocka blivit stående länge så brukar de vara lite mer samarbetsvilliga.:D

Dagens Sjöö Sandström - Automatic Series 1.
IMG_2824.JPG

Jag har kikat efter en lämplig UTC extreme II under snart ett år utan att någon endaste en har dykt upp här på Klocksnack, när jag sökt bland gamla annonser ser jag att även om de inte är jättevanliga så är det iaf några annonser per år. Efter att ha grunnat på det så måste jag ställa en dum fråga, finns det någon anledning som jag missat att de blivit mer eftertraktade eller är det bara tillfälligheter?
Just nu ligger det en White Diamond ute på tratten. Hans reservationspris ligger säker i närheten av köp nu priset. Kul med sin begränsade upplaga.
Han har utöver gumibandet med stållänk och läderband.
Förresten, du är Västeråsare, ska du inte ta och haka på GTG'n den 26/8??

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp