• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rodret

Breitling
Just nu ligger det en White Diamond ute på tratten. Hans reservationspris ligger säker i närheten av köp nu priset. Kul med sin begränsade upplaga.
Han har utöver gumibandet med stållänk och läderband.
Förresten, du är Västeråsare, ska du inte ta och haka på GTG'n den 26/8??

Jag såg den men jag gillar inte riktigt färgen på tavlan tyvärr.

Jag såg GTG'n men jag vet inte om jag kan och visste inte om jag vågade anmäla mig som en forumnybörjare så jag anmälde mig aldrig som den fegis jag är.

Martin
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Jag såg den men jag gillar inte riktigt färgen på tavlan tyvärr.

Jag såg GTG'n men jag vet inte om jag kan och visste inte om jag vågade anmäla mig som en forumnybörjare så jag anmälde mig aldrig som den fegis jag är.

Martin

Sista anmälningsdag den18:e så det är inte kört ännu. Bara att kasta sig huvudstupa
in i galenskapen och träffa mycket trevliga klockmänniskor i Västerås!
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Jag såg den men jag gillar inte riktigt färgen på tavlan tyvärr.

Jag såg GTG'n men jag vet inte om jag kan och visste inte om jag vågade anmäla mig som en forumnybörjare så jag anmälde mig aldrig som den fegis jag är.

Martin

Det går väl att byta tavla, lyssna med S&S vad det skulle gå på;)
Kul att du har en Navitimer också. Vi tycks ha samma klocksmak:D
 

Yfront

Omega
Var inne å kikade på den nya worldtimer.. blev galet förtjust i den orangea tavlan på 41 mm. Fick erbjudande att få silikonarmbandet värde ca 2500kr på köpet men bättre upp kanske man kan få i rabattväg?
 

Bilagor

  • IMG_0001.JPG
    IMG_0001.JPG
    159.8 KB · Visningar: 117

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Just nu ligger det en White Diamond ute på tratten. Hans reservationspris ligger säker i närheten av köp nu priset. Kul med sin begränsade upplaga.
Han har utöver gumibandet med stållänk och läderband.
Förresten, du är Västeråsare, ska du inte ta och haka på GTG'n den 26/8??
Nu är den auktionen avslutad så antar att den blev såld till köp den nu-priset på runt 25k. Hur funkar det på tratten, kan man köpa till satta priset även om auktionen är startad med bud? Eller beror det på om man nått över ett reservationspris eller inte?
 

coal

Omega
2-Faktor
På jakt efter lite fler tavlor till Chronolinken, fick mail från SS själva att dom enbart har vit, svart, silver att sälja. På jakt efter någon annan färg som ljusblå, orange, gul, brun(finns det ens?), så vet någon var man kan vända sig - please let me know! Tack..
 

Quartz

Breitling
Hej alla kunniga på SS-tråden!
Nybliven Chronolinkägare (Svart tavla m stållänk) söker råd o hjälp från forumets orakel: länken på min klocka är något för kort, inga extrabitar följde med, hittade en ny länkbit online - den blev för stor. Finns det halvlänkar? Var hittar i så fall jag bäst (förutom förstås att köpa via SS eller ÅF)? Har inte sett någon mer online och ingen halvlänk. Jag har länken där skruvens gänga är i motsatt ände av skruven mot spåret. Stort tack på förhand för eventuellt svar
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Hej alla kunniga på SS-tråden!
Nybliven Chronolinkägare (Svart tavla m stållänk) söker råd o hjälp från forumets orakel: länken på min klocka är något för kort, inga extrabitar följde med, hittade en ny länkbit online - den blev för stor. Finns det halvlänkar? Var hittar i så fall jag bäst (förutom förstås att köpa via SS eller ÅF)? Har inte sett någon mer online och ingen halvlänk. Jag har länken där skruvens gänga är i motsatt ände av skruven mot spåret. Stort tack på förhand för eventuellt svar

Ja det finns halvlänkar, har en på min chronolink.
 
Topp