Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är det för gravyr på bakboetten, är det en "riktig" flygarklocka till skillnad från de som släpps för civilister?Bländas av min UTC NI i solen.
![]()
![]()
Längre bak i tråden står att finna, Det är en special version för Nationella insatts styrkan därav NI ingraverat.Vad är det för gravyr på bakboetten, är det en "riktig" flygarklocka till skillnad från de som släpps för civilister?
Helt underbart exemplar.. Lätt avundsjukBländas av min UTC NI i solen.
![]()
![]()
Förlåt för att jag hade missat det tidigare i tråden, och tack för att du förklarade! Att ha en klocka för insatsstyrkan är ju hur coolt som helst!Längre bak i tråden står att finna, Det är en special version för Nationella insatts styrkan därav NI ingraverat.
Mycket stolt innehavare av denna gral.
Rätt bra lume på den varianten dessutom@Fadäsen Ja dom är rätt roliga i det utförandet
Här är en lågt numrerad (från första intagningen) på min arm![]()
Hehe, LCDn får väl stå för lumen... men det möjliggör att ”nopleacearna” ser när man tänder LCDn... hihiRätt bra lume på den varianten dessutom
Kul med kompis, ang nr kan jag säga att min har ett lågt också. Blir intressant att se hur många vi kan räkna av här på KS.@Fadäsen Ja dom är rätt roliga i det utförandet
Här är en lågt numrerad (från första intagningen) på min arm![]()
Jo den är ok, men a loong loong way from SeikoHehe, LCDn får väl stå för lumen... men det möjliggör att ”nopleacearna” ser när man tänder LCDn... hihi
Ingen fara, jo det är riktigt ball nästan så jag iaf funderar på om man är värdig att bära den.Förlåt för att jag hade missat det tidigare i tråden, och tack för att du förklarade! Att ha en klocka för insatsstyrkan är ju hur coolt som helst!
Du hittar nog din gral också den är där ute.Helt underbart exemplar.. Lätt avundsjuk![]()
Smuuuut!Three shades of grey
![]()
Fräsch tavlaThree shades of grey
![]()
Hade den varit orange så.....Känner inte försäljaren, men än så länge är det ju nästan gratis för ny tavla och visare.
![]()
Reservdelar till klockor | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Reservdelar till klockor enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
![]()
Hade den varit orange så.....![]()
Denna SS ångrar man att man sålde![]()
Får lite bättre höstfeeling med denna runt handleden. Längtar dock redan till värme!
Det förstår jag! Jag hade dock så gärna velat ha en svart länk till.. med det sagt är gummit helt fantastiskt.Denna SS ångrar man att man sålde