• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Det är ingen som råkar sitta på en Royal Black Copper?
IMG_4851.jpeg

Jag hade en UTC Skydiver, för jag ville vara lika cool som stridspiloterna, men det är nog den klocka som jag blivit mest besviken på.
  • 20mm luggar känns oproportionerligt till en 44mm klocka
  • dom digitala siffrorna syns inte utan bakgrundsbelysning
  • dom digitala funktionerna är omöjliga att förstå.
  • att ställa om klockan från sommartid till vintertid kräver en professur i teoretisk fysik.

Jag hade en UTC Skydiver, för jag ville vara lika cool som stridspiloterna, men det är nog den klocka som jag blivit mest besviken på.
  • att ställa om klockan från sommartid till vintertid kräver en professur i teoretisk fysik.
Jag tänker att du har fel på alla punkter!

22mm luggar, ganska enkel att ställa in för den som läst manualen och varken tidtagning, larm eller timer är superkomplexa.

Lumen är lite lam, den är bärs ganska klumpigt och det är lite märkligt med dykring på en flygare. Din kritik känns inte så välgrundad.

Skydivern är grym!

Edit, la till en gammal bild!
IMG_4359.jpeg

Senast ändrad:
Fortsätter att testa ORCn i mitt liv.
Lite sugen på fler armband…
bandhornen på WT ser ju oooooonekligen väldigt lika ut bandhornen på ORCn.
Det finns ett gummi till WT.
Nån jag pratade med på SS sa att det absolut inte alls skulle funka att säga ett WT gummi på ORC. (Misstänker att dom försökte sälja mig en WT istället?)
JAG VILL PRÖVA ÄNDÅ!

Nån med en WT på gummi som vill få en öl i utbyte att vi testar live om gummit passar?
IMG_4957.jpeg
Fick du nån klarhet i om gummit funkar? Hittade ett exemplar av ORC:en, och är väldigt sugen på gummi också!

1000006773.jpg

Jag älskar min och kan inte hålla med dig alls 😊

IMG_9049.jpeg

Oj va bitsk!

Är du säker på att de va en äkta skydiver du prövat?
Skulle förklara din kritik om du hittat en piratare…

Synd att du inte får lika cool som stridspiloten. Fast det är ju iofs en ganska omfattande utbildning dom genomgår.. bland annat för att hantera en så komplicerad klocka.
Att dom kan med att säljas den till vanligt folk är skandal!

Senast ändrad:
Oj va bitsk!

Är du säker på att de va en äkta skydiver du prövat?
Skulle förklara din kritik om du hittat en piratare…

Synd att du inte får lika cool som stridspiloten. Fast det är ju iofs en ganska omfattande utbildning dom genomgår.. bland annat för att hantera en så komplicerad klocka.
Att dom kan med att säljas den till vanligt folk är skandal!
Hyfsat säker på att den var riktig med tanke på att jag köpte den hos en auktoriserad AD, men säker kan man ju aldrig vara…..

Tycker själv det är väldigt enkelt att ändra datum/tid/digitala funktioner, tog mig någon minut att förstå samtliga funktioner.

Tillbaka
Topp