Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan tillägga att jag är humanist. Det kan ha något med saken att göraTycker själv det är väldigt enkelt att ändra datum/tid/digitala funktioner, tog mig någon minut att förstå samtliga funktioner.
Mina fellow S&Sare… vi har ett katastrofalt resultat.
Fick lånat ett modernt sjöö gummi från en tapper medlem här på forumen men kan inte för mitt liv få det att passa på ORCn
Gummit mot boetten är ”ok” det är en del ljus som kommer igenom i hörnen.
![]()
Men på baksidan passar inte hålen som dom ska. Kanske om man hade smala bandstift och tvingade en del fram och tillbaka?
![]()
Prövade att placerar dom löst på klockan bara för att se vad som kunde varit men får förbli en avlägsen dröm
Ett speciellt tack till @NRE för din energi och tid för att delta i detta experiment. Jag är dig evigt tacksam!
Det är från 41.Mycket mycket tråkigt att se! Blir att beställa ett Hirsch Accent då istället, då jag bedömer att de är det näst bästa som går att få till..
@NRE , är bandet från en 36 eller 41 mm worldtimer? Finns de nån chans att det "andra" kan passa bättre, kanske?
En orange hade vart läckert! Fast dom har ju sin motikon som har mycket personlighet. Nån struktur på tavlan? pippi hade struktur, WTn fick upphöjda siffror, landsorten fick en målad tavla..Förresten. Det är september! Snart dags för Annual Edition.
Mitt bet ligger på chronographen i läcker färg. Vågar man hoppas på grön med svarta subdials? Eller orange?
Visst. Riktigt bra färg på den.En orange hade vart läckert! Fast dom har ju sin motikon som har mycket personlighet. Nån struktur på tavlan? pippi hade struktur, WTn fick upphöjda siffror, landsorten fick en målad tavla..
eller en svart boet?
Alá Royal Steel specialVisst. Riktigt bra färg på den.
Aaa, en svart med svart gummi. Nice![]()
Skulle flygaAlá Royal Steel special
![]()
Jag har påpekat på min Instagram ett antal gånger att jag behöver en vävd kolfiber tavla till min SkydiverFörresten. Det är september! Snart dags för Annual Edition.
Mitt bet ligger på chronographen i läcker färg. Vågar man hoppas på grön med svarta subdials? Eller orange?
Fast det finns väll en sån variant? Eller har jag drömt det?!Jag har påpekat på min Instagram ett antal gånger att jag behöver en vävd kolfiber tavla till min Skydiver……….. men icke!
Skulle vara fantastiskt i så fall …… villhöverFast det finns väll en sån variant? Eller har jag drömt det?!
Nu så!Skulle vara fantastiskt i så fall …… villhöver![]()
Va faan, jag måste ha sett den nån gång och sedan glömt bort…… precis såNu så!
![]()
Dom gjorde en limited variant till nått som heter Ascari…
(Fast det ligger djupt begravet i minnet att det ska finnas en annan också?)
Liten? Vad är du van vid?Dunkade in en ny Dinka igår. Inklusive svart gummiband, original. Mycket trevlig! Bärs extremt lätt. Lite ovan med att den är så ”liten” men man vänjer sig nog![]()
Skön bild och lågprofilsdäck. Lamborghini SUV? Snygg klocka också
Skön bild och lågprofilsdäck. Lamborghini SUV? Snygg klocka också