Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tar du beställningar och utkörning i sthlm?Ha en fin Sjöö Sandström Söndag! Här inleds den med american pancakes
Hehe allt har sitt pris! Så om du bjussar en Landsort så kommer jag på studs med en brunch åt dit, om jag så ska springa ditTar du beställningar och utkörning i sthlm?
Ha en fin söndag
Vilken lyx,ser grymt gott ut. Grym klocka!Ha en fin Sjöö Sandström Söndag! Här inleds den med american pancakes
Tell us more.. kommer länk till dessa?Sjöö Sandström söndag, vad sägs om nya Landsort på länk?
Pratade med Felix på Ericsons event. Gamla länken passar rakt av. Och fick en hint om att hålla utkikTell us more.. kommer länk till dessa?
Hmm.. låter både som en positiv och negativ nyhet. Hur lätt är det att få tag i gamla länken? Ngt som går att beställa via AD?Pratade med Felix på Ericsons event. Gamla länken passar rakt av. Och fick en hint om att hålla utkik
Vet faktiskt inte om de säljer den fortfarande. Mejla sjöö direkt och fråga vetja. De löser det mesta om de kanHmm.. låter både som en positiv och negativ nyhet. Hur lätt är det att få tag i gamla länken? Ngt som går att beställa via AD?
Tell us more.. kommer länk till dessa?
Hmm.. låter både som en positiv och negativ nyhet. Hur lätt är det att få tag i gamla länken? Ngt som går att beställa via AD?
Jag vill också ha en blå wt på gummi!
Den där är tuff! Kom ut en sådan på Blocket till ett bra pris igår, hoppas någon här i tråden knep den!
Trevlig Sjöö Sandström söndag
Ryktet säger att utgåvan blir en Landsort där datumet får plats i tavlan
Instämmer!Den där är tuff! Kom ut en sådan på Blocket till ett bra pris igår, hoppas någon här i tråden knep den!
22 låg den ute förInstämmer!
Vad låg den på blocket för?
Herregud det var bra pris22 låg den ute för