Vet inte riktiga mina mått men runt 73+/-kg och ca 1.78.
Jag återkommer då jag har fått hem dem.
Jag köpte 5 skjortor för 1250kr![]()
Fan, då ser du ut som jag borde göra
Hur gammal är du BTW?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om du kollar på mitt användarnamn och gissar en gång? (nej, jag är inte 92år)Fan, då ser du ut som jag borde göra
Hur gammal är du BTW?
-15 kg, grattis.
Får man fråga om dina mått?
Fan, 92 bast, du måste vara äldst på ks. Inte konstigt du gillar vintage.Om du kollar på mitt alias och gissar en gångSjälv??
Haha, jag ändra precis då du svarade....Fan, 92 bast, du måste vara äldst på ks. Inte konstigt du gillar vintage.
Haha, jag ändra precis då du svarade....
Skönt, då har du ju bara ca 1år kvar till du får köpa dig en fet klocka i födelsedagspresent!!Shit, värsta youngstern! Lägg på 18 år så har du min ålder![]()
Nu när du är ägare till två Rolex så får du inte bära Dressman skjortor!Sålänge dom sitter bra och jag trivs i dom så spelar märket ingen roll, Köpte 3 stycken skjortor idag på Dressman för 807 : - Kronor![]()
Skönt, då har du ju bara ca 1år kvar till du får köpa dig en fet klocka i födelsedagspresent!!
Nu när du är ägare till två Rolex så får du inte bära Dressman skjortor!![]()
Det står 15 dagar men jag har läst på olika forum att det bara ska ta en vecka. Kollar du i mejlet du fick av dem så står det ännu längre, typ en månad.Så, 5 skjortor från Charles Tyrwhitt beställda. 4 stycken i Slimfit L och en 16,5"x35". Ska bli intressant. 15 dagars leverans?
Så, 5 skjortor från Charles Tyrwhitt beställda. 4 stycken i Slimfit L och en 16,5"x35". Ska bli intressant. 15 dagars leverans?
http://www.ctshirts.co.uk dom har 4 för 100 pund vilket är riktigt bra pris!Har du beställt från deras egen web eller från någon återförsäljare?![]()
Precis, och 5 för 125 som jag slog till på.http://www.ctshirts.co.uk dom har 4 för 100 pund vilket är riktigt bra pris!![]()
Precis, och 5 för 125 som jag slog till på.
http://www.ctshirts.co.uk
Så här ser min order ut!
Fick hem mina skjortor från Charles Tyrwhitt igår.
Riktigt fina och kvalitén är gedigen. Dessvärre passar bara 1 av 5. Resten får returneras.
Det är deras Casual SlimFit som blev alldeles för stor. Provar M istället vilket känns helt sjukt, att jag skulle ha M alltså.
Trist, hur var de för stora? Få långa armar, för bred midja?
Jag är lite i valet och kvalet om jag ska beställa något, men det blir oftast skit och jag får skicka tillbaka. Är relativt lång och smal och gillar slimfit.
Ärmarna va helt ok. Det är vidden över framför allt magen/midjan som va problemet.
Är 175 cm och väger 82-85 kg.
Är bred över rygg och axlar och ganska smal över midja/mage. Tror att man som "smal" behöver iaf extra smlifit för att närma sig. Då känns deras "Formal Shirts" bättre i storlekarna där jag beställden en 16" smilfit, dock hade nog extra slimfit suttit bättre.
Hmm då får det kanske bli extra slimfit och formal shirt för mig, är 185cm och 77-80kg.