Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja men se där!! snyggt! Tatuering på handen oxå!Ja kör mina Charles Tyrwhitt som ja lagt på en tunn gummi sula på när det är torrt ute![]()
![]()
Håller på att gå in ett par CJ Coniston.
![]()
Nu ett par veckor efter inköp blir det till att dra på ett lager Saphir Cognac.
Drägglar fortfarande över ett par Islay så det blir väl en tur ner på Linnégatan snart.
Tack för svaret, kanske blir att gå upp en storlek då. Ska se om jag hittar church i malmö med.
Bild på dojorna? Nöjd?snygga!
Mina islay är mina bästa skor!
Bild på dojorna? Nöjd?
Skrev för typ ett halvår sedan stt jag var sugen på ett par. Finns på Björmans (?) För 4900kr
Såg riktigt illa ut. Men det fixar de säkert.Då blev det av till:
![]()
För att lämna in dessa:
![]()
![]()
Återkommer med resultatet på tisdag!
Nja inte direkt men om det är lite små grusigt så "bromsar" lädret upp litegrann. Ja har fått tillstånd av frugan att köpa nya skor med motiveringen att jag ej vill bryta foten igen.
Blir dessa:
![]()
![]()
Blir nog helsvarta![]()
Vad är det för modell? Trevliga!
Lite bättre bild på monkstrapsenJa men se där!! snyggt! Tatuering på handen oxå!![]()
Hur förvarar ni era vinterkängor under sommarhalvåret? Finns det behov av lite kräm och omtanke så att de inte vissnar till nästa höst?
Köpte ett par nya sneakers i helgen!
![]()
Någon som är lika insnöade på sneakers och vet vilket märke det är, eller är det bara kostymskor som gillas här?
Giuseppe Zanotti är helt rätt!Kör bara sneakers, har inte ett enda par finskor haha.
Skulle det kunna vara Vans? Har för mig att jag har sett ett liknande par dock i annan färg. Eller Giuseppe Zanotti? De brukar köra såna modeller.
Giuseppe Zanotti är helt rätt!
Sneakers är så otroligt mycket skönare tycker jag
Köpte ett par nya sneakers i helgen!
![]()
Någon som är lika insnöade på sneakers och vet vilket märke det är, eller är det bara kostymskor som gillas här?
Cool, gratulerar, skönt att se att det inte bara gör sneakers med 2 plåtbitar på.
Någon som har eller har testat ett par Balenciaga? Snygga i mocka..
![]()
Kan inget annat än att hålla med er!Riktigt sugen på ett par Balenciaga eller svara Buscemis. Bådadera är väldigt snygga imo.
Köper jag Balenciaga är det något i stilen med dem du länkade.
På Buscemifronten är dessa intressanta(fattas bara en DD med onyxtavla):
![]()
Fast först får det bli ett par höga, svarta, Nike AF1.
![]()
Man förstår rätt snabbt att du inte är ett stort fan av sneakers...Ska du ha handväskor på fötterna?