• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Skor

Håller på att gå in ett par CJ Coniston.
fda3e2ff1dda5d565a9e7d81ebf68fe9.jpg

Nu ett par veckor efter inköp blir det till att dra på ett lager Saphir Cognac.
Drägglar fortfarande över ett par Islay så det blir väl en tur ner på Linnégatan snart.

Det stämmer! Lundhags Park, har spanat på dom rätt länge nu. Intygat både mej själv o frugan att ja "måste" ha ett par såna när ja går skogspromenader me tjejerna (mina hundar) samt till o från t-banan på isiga o blöta gångvägar som äter upp allt va skor heter haha.
Hon har dessutom lessnat på mitt konstanta putsande o svärande så ett par svarta Lundhags borde tåla lite skit o slask:)

Hur förvarar ni era vinterkängor under sommarhalvåret? Finns det behov av lite kräm och omtanke så att de inte vissnar till nästa höst?

Hur förvarar ni era vinterkängor under sommarhalvåret? Finns det behov av lite kräm och omtanke så att de inte vissnar till nästa höst?

Jag brukar stoppa i lite tidningspapper, stuva ned dem i skotkartonger och sedan in i en flyttlåda. Jag har inte märkt någon skillnad om jag precis behandlat skorna eller något annat. Viktigast är nog bara att de inte ligger i kläm eller blir utsatta för extrema temperaturer.

Köpte ett par nya sneakers i helgen!

IMG_20150117_202219~2.jpg

Någon som är lika insnöade på sneakers och vet vilket märke det är, eller är det bara kostymskor som gillas här?

Köpte ett par nya sneakers i helgen!

IMG_20150117_202219~2.jpg

Någon som är lika insnöade på sneakers och vet vilket märke det är, eller är det bara kostymskor som gillas här?

Kör bara sneakers, har inte ett enda par finskor haha.

Skulle det kunna vara Vans? Har för mig att jag har sett ett liknande par dock i annan färg. Eller Giuseppe Zanotti? De brukar köra såna modeller.

Riktigt sugen på ett par Balenciaga eller svara Buscemis. Bådadera är väldigt snygga imo.
Kan inget annat än att hålla med er!
Tänkte beställa hem ett par Balenciaga när nästa lön kommer, alternativt köpa mocka och vänta med att köpa i några månader så att dom inte blir fula av vatten med en gång

Edit: ett par Givenchy skulle också vara rätt kul att ha...

"I know Versace, know Givenchy, know Guiseppe"

Bilder på vilka modeller? :) Noami WBergdahl
Just i mocka är galet snygga, lite svåra att hitta dock. Läste att Balenciaga ska skeppa till Sverige men blir nekad på hemsidan konstigt nog.

Köper jag Balenciaga är det något i stilen med dem du länkade.

På Buscemifronten är dessa intressanta(fattas bara en DD med onyxtavla):
100mm_blk_3qtr.jpg

Fast först får det bli ett par höga, svarta, Nike AF1.

Tillbaka
Topp