• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Skor

Man förstår rätt snabbt att du inte är ett stort fan av sneakers...

Så "det där" är connoisseurjympadojjor man måste gilla och uppskatta för att framstå som att man har koll och hänger med i den världen? Då är svaret på din fråga ett rungande NEJ.
Dock använder jag rätt frekvent vita enkla saker under våra soligare månader.

Dom skor jag vill ha från Balenciaga är iaf dessa

SS14---GIVENCHY---5450134.JPG

Jo, det finns det.
Allt beror på vad man har för jobb

Alltså jag ska inte lägga mig i vad för skor som är "rätt" även om jag i regel använder skor av skinn med lädersula i vardagen. Men du kan inte påstå att någon vuxen fullt fungerande individ skulle gå med dessa på arbetet väl?

De påminner ju främst om något slags maskeradtillbehör?

Så "det där" är connoisseurjympadojjor man måste gilla och uppskatta för att framstå som att man har koll och hänger med i den världen? Då är svaret på din fråga ett rungande NEJ.
Dock använder jag rätt frekvent vita enkla saker under våra soligare månader.
Vart var frågan jag ställde? Juste, jag ställde ingen!

Alltså jag ska inte lägga mig i vad för skor som är "rätt" även om jag i regel använder skor av skinn med lädersula i vardagen. Men du kan inte påstå att någon vuxen fullt fungerande individ skulle gå med dessa på arbetet väl?

De påminner ju främst om något slags maskeradtillbehör?
Kanske inte just dom på jobbet, utan dessa kanske är mer ungdomliga. Men att bara traska runt i skinmackor med lädersula låter jävligt tragiskt för fötterna och tråkigt...

Vart var frågan jag ställde? Juste, jag ställde ingen!

Påstående då!

Men som sag "måste" man gilla dessa för att få vara med s.a.s? Seriös fråga. Fenomenet finns ju i alla kretsar. Gillar man inte Patek avfärdas man som en hen utan koll vars åsikt är noll och inget värt. Lite som du gjorde med mig.

Och faktiskt helt objektivt så ser de ut som en handväska.

Tillbaka
Topp