Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad har du för storlek? Jag har ett par oanvända Carmina string loafer i UK7. I princip oanvända.Meermins kundservice är inte allt för vass alltså. Stringloafern är slut i min storlek och de har på tre mail inte kunnat spotta ur sig när den är i lager igen.
Sebago-loafers enl ovan:
![]()
Bra eller bajs?
Sebago-loafers enl ovan:
![]()
Bra eller bajs?
Sebago-loafers enl ovan:
![]()
Bra eller bajs?
Köp dom klassiska seglarskorna, alltså blå/brun!Sebago-loafers enl ovan:
![]()
Bra eller bajs?
Köp dom klassiska seglarskorna, alltså blå/brun!
Galet sköna när man gått in dom och snygga till allt
![]()
![]()
Har man inte råd att lämna spår efter användning på båten så har man inte råd med den.Hehe orutinerat med mörka sulor på seglarskor... Blir ju märken...
Har man inte råd att lämna spår efter användning på båten så har man inte råd med den.
Har man inte råd att lämna spår efter användning på båten så har man inte råd med den.
Fick alltså hem ett par 70s förra veckan. Testat de ett par dagar och för er som får ont i fötterna av vanliga Chucks skulle nog gilla dessa. Dämpningen är bättre.
![]()
Vet också att en hel del Converse faller ihop. Undrar vad ni gör med de... Har själv burit Converse i 8-9 år och alla har hållt ihop. Kanske har ni fått måndagsexemplar![]()
IRONI boys. Någon skrev något liknande i tråden om skyddsplast till Rolex.Perfektion har inte med pengar eller ekonomi att göra. Man kan vilja ha en sak kanonskick oavsett om man har råd att köpa 50 av grejen i sig
Vem med en gammal klassisk Ferrari 250 GTO resonerar så![]()

Två inputs om man kikar på mina polares förfallna Converse.Fick alltså hem ett par 70s förra veckan. Testat de ett par dagar och för er som får ont i fötterna av vanliga Chucks skulle nog gilla dessa. Dämpningen är bättre.
![]()
Vet också att en hel del Converse faller ihop. Undrar vad ni gör med de... Har själv burit Converse i 8-9 år och alla har hållt ihop. Kanske har ni fått måndagsexemplar![]()
Nice, skulle kunna vara nåt - vanliga funkar inte för mina fötter, får ont som fan i foten efter ett tag. Haft lite för många fotskador senaste åren tydligen...
Vart köpte du dessa?
Ironi om skyddsplast på Rolex?IRONI boys. Någon skrev något liknande i tråden om skyddsplast till Rolex.![]()
Ironi om skyddsplast på Rolex?
Du påstod alltså att plasten ska bort?
Hehe orutinerat med mörka sulor på seglarskor... Blir ju märken...
Vet att dom funnits på NK och i PK, men även Nilsson säljer Sebago, så kolla även där!Skiter väl jag i... Det är inte min segelbåt...
(har ingen, kommer inte skaffa, men förmodligen hänga med en polare några gånger under säsongen...)
Men förstår tanken!
Var (i Sthlm?) köper man bäst denna typ av skor?
Gillade dom blåa WBergdahl!
Vet att dom funnits på NK och i PS, men även Nilsson säljer Sebago, så kolla även där!
Skulle stå PK, men telefonen fick eget liv...
Skulle stå PK, men telefonen fick eget liv...
PK är under NK, vid Krons UrUrsäkta en lantis... Men vad är PK, då?![]()
PK är under NK, vid Krons Ur![]()