• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Skor

Jag får ta och fråga expertisen här. Jag har köpt två par brouge skor i butik. Ett par Loake 1880 och ett par Rizzo? Pris mässigt skiljer det 1500kr då italienarna var nedsatta. Detta blir första skon i denna stilen för mig och jag vet inte i framtiden hur jag kommer trivas med dem men det är ju sjukt snyggt. Vilken hade ni valt? Gissar på loaken men samtidigt är färgen snyggare på den andra. Kruxet är att jag behöver skorna ikväll och imorgon och loaken inte fanns i andra färger inne...

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    174.1 KB · Visningar: 243
Jag får ta och fråga expertisen här. Jag har köpt två par brouge skor i butik. Ett par Loake 1880 och ett par Rizzo? Pris mässigt skiljer det 1500kr då italienarna var nedsatta. Detta blir första skon i denna stilen för mig och jag vet inte i framtiden hur jag kommer trivas med dem men det är ju sjukt snyggt. Vilken hade ni valt? Gissar på loaken men samtidigt är färgen snyggare på den andra. Kruxet är att jag behöver skorna ikväll och imorgon och loaken inte fanns i andra färger inne...

Den högra är tveklöst snyggare. Den vänstra gör mig illamående. :bored:

Höger, ingen tvekan!

Väljer också den högra!

Lir att jag får avvakta och beställa loaken i brun istället för mörkbrun då jag tycker den är snyggare. Får ha någon annan sko från garderoben inför ikväll.

Låter bra beroende på vad det är för skor! Mocka och galoscher går rätt dåligt ihop då den tenderar att få fula fläckar efter. Har skorna gummisula förresten?

Edit: Glömde citera, så ping Frosse

Blir lite avis av att se dig traska runt i sneakers varje dag, när jag själv måste ha typ löparskor eller träningsskor på mig på jobbet... #förmångasneakers #förlitetid

Var ledig idag. Har kängor på jobbet :(
Ledig imorgon också och ska ut vid tre olika tillfällen, så då blir det 3 olika skor :) gäller att passa på.

Får ge er en liten update. Det landade på ett par Loake 1880. Fann den i den härliga bruna färgen som nästan matchar hunden. (Ni får ursäkta den stökiga tv bänken bakom...)
Gått en liten runda och haft dem på hemma framför tvn för att känna på dem och dem känns bra som mina första kvalitetsskor.

Måste även tipsa om borgeby skor för er som bor i Skåne. Bra pris i mina ögon (2400kr) och dem slängde även med skoblock och skokräm. Dock block med fjäder med dem kanske duger tills jag skaffat mig hela. Peli tror jag skokrämen var, är det något okej att använda?

Casper ser nöjd ut i alla fall.

image.jpg

Vad säger ni om Cole Haan?
http://www.colehaan.com/mens-shoes-1
Dom har lite roliga påhitt såsom "kostymskor" med sula som en löparsko:
Skärmklipp 2015-05-19 21.15.06.png

Skärmklipp 2015-05-19 21.18.07.png

Det finns också dressade skor i neoprene för att man ska kunna använda dem barfota:
Skärmklipp 2015-05-19 21.19.55.png

Jag får inte riktigt grepp om dem, ena sekunden tänker jag att det är kul och att jag absolut skulle kunna tänka mig ett par, nästa hatar jag dom... Vad säger ni?

Kan tillägga att dom har huuur mycket olika skor som helst.

Får ge er en liten update. Det landade på ett par Loake 1880. Fann den i den härliga bruna färgen som nästan matchar hunden. (Ni får ursäkta den stökiga tv bänken bakom...)
Gått en liten runda och haft dem på hemma framför tvn för att känna på dem och dem känns bra som mina första kvalitetsskor.

Måste även tipsa om borgeby skor för er som bor i Skåne. Bra pris i mina ögon (2400kr) och dem slängde även med skoblock och skokräm. Dock block med fjäder med dem kanske duger tills jag skaffat mig hela. Peli tror jag skokrämen var, är det något okej att använda?

Casper ser nöjd ut i alla fall.

Snygga, slog till på ett likadant par för några veckor sedan när de hade utförsäljning.

Tillbaka
Topp