Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Okej! Hur menar du egenheter? Dom ser ju så jäkla sköna ut därför jag frågarköpte mig ett par superga loafers men sugen på ett par till
![]()
Www.spartoo.seVart hittade du Superga loafers?
Okej! Måste kolla upp carmina och santoni! Jo priset är ju rätt saftigt för just sommar loafers!Jag brukar använda mina någon gång i veckan under sommaren, och då håller de 4-5 säsonger. De är sköna och snygga, tycker dock att de lite väl dyra.
Ett snyggt alternativ är ett par stringloafer från tex Carmina eller Santoni.
snoozarn visst skulle du få hem adidas flux? Jag (med fler?) väntar fortfarande på din recension...
Okej! Hur menar du egenheter? Dom ser ju så jäkla sköna ut därför jag frågarköpte mig ett par superga loafers men sugen på ett par till
![]()
Oxford och jeans, funkar enligt mig.
![]()
Tack. Det är ett par Carmina i Rain-lästen.Snygg kombo.
Btw, är det ett par Loake Somerton?
Har ju vart knasig nog att köpa ett par Common Projects för typ 2500, så det är väl mitt max för finsneakers.En fråga till er alla som gillar sneakers, men alla får självklart ge mig deras tycke/tanke/svar/åsikt!
Vad är det mesta ni skulle kunna tänka er att betala för ett par skor?
En fråga till er alla som gillar sneakers, men alla får självklart ge mig deras tycke/tanke/svar/åsikt!
En fråga till er alla som gillar sneakers, men alla får självklart ge mig deras tycke/tanke/svar/åsikt!

För ett par sneakers tror jag att det mesta jag gett är typ 2500 (på eBay, tror att butikspris var något högre), så det är väl min maxgräns (just nu). Ett par Barker Black:En fråga till er alla som gillar sneakers, men alla får självklart ge mig deras tycke/tanke/svar/åsikt!
Jag har precis börjar fundera på vad min gräns är, ön jag nu ens har någon...Har ju vart knasig nog att köpa ett par Common Projects för typ 2500, så det är väl mitt max för finsneakers.
Kanske max 1500-2000 för ett par 'vanliga' sneakers om de har lite extra som fina GL3 tex.
Själv?
Vad tycker folket om dom här?![]()
Att allt med dom är snygga förutom att det stor Moncler på domVad tycker folket om dom här?![]()
Vad är det för några som kostar 5500/7500?Jag har precis börjar fundera på vad min gräns är, ön jag nu ens har någon...
Just nu är det mesta jag betalat för ett par skor 5500kr, men går i tankarna att köpa ett par nya när jag snart åker till London. Dom jag vill ha ligger på ca 7500kr... Hittar jag ett par så köper jag som.
Vill jag ha ett par skor tillräckligt mycket så köper jag dom tror jag
Aaa störde mig lite på det oxå.. men frågan är hur väl man ser det när dom väl sitter på fötterna..Att allt med dom är snygga förutom att det stor Moncler på dom
Vet att Balenciaga arena sneakers kostar runt 5000kr..Vad är det för några som kostar 5500/7500?
Snygga, men tveksamt om de är värda sitt pris?Vad tycker folket om dom här?![]()
Snygga, men tveksamt om de är värda sitt pris?
Har ett par såna här Moncler, mycket bra kvalité och sköna, men betalade långt ifrån fullpris.
![]()