• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Skor

RM Williams, boots på blå mocka kom idag, trevliga!
2015-06-25 11.32.15.jpg

2015-06-25 12.43.44.jpg
Jag vet inte vad jag ska säga om färgen på dem. "Extravaganta" är ett någorlunda trevligt ord för den. Jättetrevlig modell dock! :)

Trevliga! Jag har ett par mockaskor i den färgen, problemet är att om fläckar dem på nåt dumt sätt så de behöver färgförstärkning finns det ingen produkt att köpa som löser detta, jag har varit hos alla de bästa skomakarna i Göteborg och fått kalla handen :-(
Prova maila Davidssons i Uppsala. dom brukar ha en lösning på det mesta!

SJUKT!
Det är några stollar som har ställt sig utanför C Store i Sthlm NU för att köpa skorna som släppa 00.01 på lördag!
Mer än 24h ska dom köa alltså... Hur sugen kan man vara på ett par skor?!

SJUKT!
Det är några stollar som har ställt sig utanför C Store i Sthlm NU för att köpa skorna som släppa 00.01 på lördag!
Mer än 24h ska dom köa alltså... Hur sugen kan man vara på ett par skor?!

Ingen superstor resellpremie heller. Gissar att de kommer säljas för kanske 3000-3500 imorgon. Nitty släpper sina 11.00 imorgon och med tanke på hur lätt det var att köpa förra Yeezy-skorna på Adidas svenska site lär köandet vara lite onödigt... I Sverige är marknaden för liten för att det ska bli några stora campouts, men i London blir det ju stora event där man tältar, röker gräs och har trevligt med likasinnade.

Ångrar dock fortfarande att jag inte köade för sista Nike Yeezyn på SNS som var en av två eller tre butiker i Europa som fick dem. Kostade 2500 och är idag värda typ 20 000 i mint... Tror de sista paren bara krävde 4-5 timmars kö men de första hade köat i 48h.

Jag tänkte sladda förbi C-store vid 10-tiden ikväll och kolla om det är någon idé.

Hämtade ut en leverans från Skolyx idag. Lite vårdprodukter och skoblock. Tyvärr var blocken för stora men Skolyx har riktigt bra service. Fick svar med returunderlag bara några minuter efter min förfrågan. Kommer definitivt handla där igen!

Så till en fråga:
Jag har två par Loake i storlek 5 och ett par 6'or. Har en uppsättning skoblock från Loake i storlek 6 som sitter bra även i 5'orna. Beställde storlek 39 från Skolyx men de passade alltså inte, inte ens i 6'orna.
Tips på bra och prisvärda block mottages tacksamt. Någon som provat Jupiters egna?

Slitsula på ett par Loake 1880? Använder dem mycket och ibland regnar det ju... Har hört både bu och bä. Vad är er dom?

En vis man sa till mig att man skall ha minst tre par riktiga skor. Sagt och gjort, två par Crockett & Jones köptes in samt ett par Common Project sneakers.
Fick med mig ett par Belgrave i Chestnut direkt och får vänta på leverans av mina Clifford i Tan. Tack för hjälpen Singular!!
IMG_4725.JPG
IMG_4726.JPG

En vis man sa till mig att man skall ha minst tre par riktiga skor. Sagt och gjort, två par Crockett & Jones köptes in samt ett par Common Project sneakers.
Fick med mig ett par Belgrave i Chestnut direkt och får vänta på leverans av mina Clifford i Tan. Tack för hjälpen Singular!!
IMG_4725.JPG
IMG_4726.JPG
Den trion är inte att leka med :)

IMG_4725.JPG
IMG_4726.JPG
Oj ja det var fan All in!! Tre kanon par minst sagt. En ordentlig slant investerad där :)

Tyvärr hittar jag aldrig CP i min strl :(

IMG_4725.JPG
IMG_4726.JPG

Det är jag som tackar! Kul att du valt CP - det kan snart finnas nära dig... ;)

Tillbaka
Topp