Chagall
Basic
Jag vet inte vad jag ska säga om färgen på dem. "Extravaganta" är ett någorlunda trevligt ord för den. Jättetrevlig modell dock!RM Williams, boots på blå mocka kom idag, trevliga!
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag vet inte vad jag ska säga om färgen på dem. "Extravaganta" är ett någorlunda trevligt ord för den. Jättetrevlig modell dock!RM Williams, boots på blå mocka kom idag, trevliga!
![]()
![]()
Jag vet inte vad jag ska säga om färgen på dem. "Extravaganta" är ett någorlunda trevligt ord för den. Jättetrevlig modell dock!![]()
Råkat komma åt något filter på iphonen, mer "verklighetstrogen" bild
Prova maila Davidssons i Uppsala. dom brukar ha en lösning på det mesta!Trevliga! Jag har ett par mockaskor i den färgen, problemet är att om fläckar dem på nåt dumt sätt så de behöver färgförstärkning finns det ingen produkt att köpa som löser detta, jag har varit hos alla de bästa skomakarna i Göteborg och fått kalla handen :-(
Härlig färg!RM Williams, boots på blå mocka kom idag, trevliga!
![]()
![]()
Kräver fan sin man att bära upp ett par såna men är det någon jag tror fixar det är det nog du. Med platina DD på armen och en Aston/Maserati på parkeringen rockar man lätt dojor som dessa!RM Williams, boots på blå mocka kom idag, trevliga!
![]()
![]()
Kanske tog fel på dagSJUKT!
Det är några stollar som har ställt sig utanför C Store i Sthlm NU för att köpa skorna som släppa 00.01 på lördag!
Mer än 24h ska dom köa alltså... Hur sugen kan man vara på ett par skor?!
SJUKT!
Det är några stollar som har ställt sig utanför C Store i Sthlm NU för att köpa skorna som släppa 00.01 på lördag!
Mer än 24h ska dom köa alltså... Hur sugen kan man vara på ett par skor?!
Slitsula på ett par Loake 1880? Använder dem mycket och ibland regnar det ju... Har hört både bu och bä. Vad är er dom?
Den trion är inte att leka medEn vis man sa till mig att man skall ha minst tre par riktiga skor. Sagt och gjort, två par Crockett & Jones köptes in samt ett par Common Project sneakers.
Fick med mig ett par Belgrave i Chestnut direkt och får vänta på leverans av mina Clifford i Tan. Tack för hjälpen Singular!!
![]()
![]()
Men dom är buuuuuuSlitsula på ett par Loake 1880? Använder dem mycket och ibland regnar det ju... Har hört både bu och bä. Vad är er dom?
Oj ja det var fan All in!! Tre kanon par minst sagt. En ordentlig slant investerad därEn vis man sa till mig att man skall ha minst tre par riktiga skor. Sagt och gjort, två par Crockett & Jones köptes in samt ett par Common Project sneakers.
Fick med mig ett par Belgrave i Chestnut direkt och får vänta på leverans av mina Clifford i Tan. Tack för hjälpen Singular!!
![]()
![]()
Bra tips skall man följa och det här kändes helt rätt!Oj ja det var fan All in!! Tre kanon par minst sagt. En ordentlig slant investerad där
Tyvärr hittar jag aldrig CP i min strl![]()
En vis man sa till mig att man skall ha minst tre par riktiga skor. Sagt och gjort, två par Crockett & Jones köptes in samt ett par Common Project sneakers.
![]()
![]()
Fick du tag på några?00.01 på lördag 27/6 släpps nya Yeezy Boost, denna gång 350an. Dom släpps hos C Store i Sthlm. Jag ska vara där!
![]()
Nej, jag skippade det... Drog ut och söp ist!Fick du tag på några?
Kan man säga att du "söp bort" ett par skorNej, jag skippade det... Drog ut och söp ist!
Min polare klippte ett par, och satan va sköna dom var!