Du får nog allt visa oss vad som hände. Vi kan ju inte sitta här och gissa hejvilt...Hoppsan, vad hände där
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du får nog allt visa oss vad som hände. Vi kan ju inte sitta här och gissa hejvilt...Hoppsan, vad hände där
Det kommer till helgen, man vill ju alltid teasa lite för er.Du får nog allt visa oss vad som hände. Vi kan ju inte sitta här och gissa hejvilt...![]()
Stiliga!Det blev alltså två par, ena G&G Walkton i Dark Oak/Polo Suede på läst DG70 samt det andra paret(som blir mina nya "beaters") Carmina Chukka 708 i färgen Burgundy på lästen Detroit.
Bästa träningsskon någonsin.Nya träningsdojjorna sitter som ett smäck!
![]()
Jag skulle ej nöja mig. Rätt stor skillnad.Fick mina CJ Bangor i dag. Satt riktigt bra. Tyvärr är jag inte helt nöjd med lädret. Verkar som om grainmönstret (rätt ord?) på ovansidan
på vänster sko är betydligt kraftigare/djupare än på höger sko. Vad säger ni, är detta något som jag kommer att reta mig på (och därmed bör returnera) eller blir det bättre (mer likt) efter lite användning och skokräm?
![]()
SpegelblanktNyputsat.
![]()
Fick mina CJ Bangor i dag. Satt riktigt bra. Tyvärr är jag inte helt nöjd med lädret. Verkar som om grainmönstret (rätt ord?) på ovansidan
på vänster sko är betydligt kraftigare/djupare än på höger sko. Vad säger ni, är detta något som jag kommer att reta mig på (och därmed bör returnera) eller blir det bättre (mer likt) efter lite användning och skokräm?
![]()
Först ett lager Saphir Medaille d'or över hela skorna, men det ger ingen direkt glans. Sen jobbar jag med Saphirs pate de luxe på tårna. Extremt tunna lager, nuddar i princip bara polishen med trasan, sen doppar jag ett finger i vatten (upphällt i locket) och släpper en droppe vatten på tåhättan, varpå jag gnuggar in polishen. Gör om med fler lager till jag är nöjd. De här två paren hade så bra grund att det tog tio minuter att få båda så här blanka. Första gången kan det dock ta tid, räkna med en timme för ett par.SpegelblanktHur går du tillväga?
Jag tittade precis på mina tre bruna med grainmönstrat (C&J Grashmere, Loake Badminton och ett par Meermins). På alla tre är grainmönstret likadant på höger och vänsterskon. Dock blir grainmönstret lite tunnare på de hårdare delarna (längst fram och längst bak) på varje sko så det gör ju att man ändå har lite skillnader.Fick mina CJ Bangor i dag. Satt riktigt bra. Tyvärr är jag inte helt nöjd med lädret. Verkar som om grainmönstret (rätt ord?) på ovansidan
Kör du något med strumpbyxor? Tycker man får fin glans om man kör över snabbt med liten droppe vattenFörst ett lager Saphir Medaille d'or över hela skorna, men det ger ingen direkt glans. Sen jobbar jag med Saphirs pate de luxe på tårna. Extremt tunna lager, nuddar i princip bara polishen med trasan, sen doppar jag ett finger i vatten (upphällt i locket) och släpper en droppe vatten på tåhättan, varpå jag gnuggar in polishen. Gör om med fler lager till jag är nöjd. De här två paren hade så bra grund att det tog tio minuter att få båda så här blanka. Första gången kan det dock ta tid, räkna med en timme för ett par.
Brukar göra det över resten av skon. Tårna blir så blanka ändå.Kör du något med strumpbyxor? Tycker man får fin glans om man kör över snabbt med liten droppe vatten
Beställde nyss två par skor! Ett par till mamma och ett par till mig
Asics Gel-Lyte III High Voltage
![]()
All Star x Missoni OX
![]()
@Ssl, hittade modellen jag ville ha på Caliroots på REA, så klickade hem dom![]()
Vilken storlek har du? :OMina var för trånga. Krigat mig igenom 5 dagar med dom på 12h åt gången. Mina fötter är helt paj nu och måste leta vidare igen :/
Nu ljuger du. Mina reebok2 lyftarskor, nano 2, nano 3 & nano 4 har inte använts sen mina Nike metcons landade.Bästa träningsskon någonsin.
Nu ljuger du. Mina reebok2 lyftarskor, nano 2, nano 3 & nano 4 har inte använts sen mina Nike metcons landade.
Smygreklam för min träningsinstagram då jag har ny lur och inga bilder på skorna i den här luren.
![]()
Dom är riktigt bra. Föredrar trean och fyran om man ska köra repklättring och wodar men tvåan för mer stabilitet. Trodde inte de skulle kunna konkurreras ut men de här tar priset. Finns bara på nätet tror jag. Går åt så fort de kommer in också men hypen kanske lagt sig lite nu. Små i storlekarna. Jag har en storlek större än vad jag har normalt.Oj oj oj! Aldrig hört talas om, då ska jag springa och testa. Men du håller väl med om att nano skon är förbannat bra?
Metconen är riktigt bra!Dom är riktigt bra. Föredrar trean och fyran om man ska köra repklättring och wodar men tvåan för mer stabilitet. Trodde inte de skulle kunna konkurreras ut men de här tar priset. Finns bara på nätet tror jag. Går åt så fort de kommer in också men hypen kanske lagt sig lite nu. Små i storlekarna. Jag har en storlek större än vad jag har normalt.![]()
Jag skulle ej nöja mig. Rätt stor skillnad.
Tack för input! Jag kommer att kontakta säljaren och först och främst se om det går att byta till ett nytt par. Om inte detta funkar tror jag att jag kommer att häva köpet, då jag tror att detta är någonting som man kommer att störa sig på alldeles för mycket.Jag tittade precis på mina tre bruna med grainmönstrat (C&J Grashmere, Loake Badminton och ett par Meermins). På alla tre är grainmönstret likadant på höger och vänsterskon. Dock blir grainmönstret lite tunnare på de hårdare delarna (längst fram och längst bak) på varje sko så det gör ju att man ändå har lite skillnader.
Om skorna passar bra, du gillar modellen och allt annat känns bra så skulle jag behålla dem. När de får lite veck, några doser skokräm och några "battle scars" så kommer du nog inte att tänka på det.
Ingen aning. Varierar mellan alla mina skor. 42 2/3 i Stan Smith iaf.Vilken storlek har du? :O
Vad har du i GL3orna?Ingen aning. Varierar mellan alla mina skor. 42 2/3 i Stan Smith iaf.
Vad har du i GL3orna?

Lägg upp dom i köp och säljtråden här!42,5. Samma i mina andra GL3, men inte haft dom i jobbet heller o andra sidan. Ska sälja båda. Fett lack![]()