Funderar på det. Loafern Madison såg inte alls illa ut.Någon härifrån som ska på J Fitzpatricks trunkshow på SkoAB i nästa vecka?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Funderar på det. Loafern Madison såg inte alls illa ut.Någon härifrån som ska på J Fitzpatricks trunkshow på SkoAB i nästa vecka?
Haha, en mer exakt beskrivning finns nog inteKan man säga att du "söp bort" ett par skor![]()

Kör! Rätt så skönt att inte behöva fundera på om det ska regna eller inte.Slitsula på ett par Loake 1880? Använder dem mycket och ibland regnar det ju... Har hört både bu och bä. Vad är er dom?
Mocka? Se några inlägg uppÄr på jakt efter ett par loafers i ljusbrunt, något förslag? Helst inga tassel loafers![]()
Kör! Rätt så skönt att inte behöva fundera på om det ska regna eller inte.
Dessutom, lägger du på tunnaste slitsulan så syns det knappt (endast några få personer i Sverige skulle tänka på det).
Jag har lagt slitsula på två av mina par. Det har gjort att jag uppskattar dem mer, och även använder dem mer. I mitt fall var det med andra ord helt rätt.Sjukt dåligt råd...
Jag har lagt slitsula på två av mina par. Det har gjort att jag uppskattar dem mer, och även använder dem mer. I mitt fall var det med andra ord helt rätt.
Nej.Sjukt dåligt råd...
Kan jag snälla få en bild på skorna i profil?Nya helsvarta Gel Lyte 3 till jobbet
![]()
Kan jag snälla få en bild på skorna i profil?
Kan jag snälla få en bild på skorna i profil?
Tack! Är sugen på ett par att ha på jobbet jag också, vet bara inte vilken färg jag ska köra...
Tack! Är sugen på ett par att ha på jobbet jag också, vet bara inte vilken färg jag ska köra...
Är rätt sugen på att beställa den blåa High Voltage där ifrån, men hur or frakten? Går det snabbt?Jag måste ha svart, så det var inte så svårt.
Gå in på hanon-shop.com och blunda o välj![]()
Tassels! Det här med blåa chinos är teorin snyggt. De blir så fula efter lite användning. Tyget blir även skrynkligt på ett märkligt sätt. Finns en viss charm i det skall också tilläggas!
![]()
(Byxorna är rätt tighta, ja. Men inte riktigt så som det ser ut på bilden)
Köper gärna ett par av dig, beroende av pris och storlekSynd att jag inte visste det, har halva lagret fullt av dem kan inte ens ge bort dem till norrmännen de vill bara ha Nike shox
Tack!Perfekt längd! Vad jobbar du för byxa här?
Är rätt sugen på att beställa den blåa High Voltage där ifrån, men hur or frakten? Går det snabbt?![]()
Är det 4or eller 5or?Nya träningsdojjorna sitter som ett smäck!
![]()
Är rätt säker på att det är femmorÄr det 4or eller 5or?
Sköna? Har haft ett par treor väldigt länge som tycks tåla allting.Är rätt säker på att det är femmor
Aldrig testat varken fyrorna eller femmorna, men de tidigare modellerna är skönaSköna? Har haft ett par treor väldigt länge som tycks tåla allting.
Är det 4or eller 5or?
Tyckte verkligen att det såg ut som femmor... :ODet är 4.0. Stadium sålde ut denna färg och en till för 599kr så det var inte så mycket att snacka om.
Väntar tills 5.0 kommer ut i butiker så man kan prova lite. Sedan blir det nog beställa från reebok.se så man kan få lite personlig text på sidan av dojan.![]()