• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Skor

I väntan på nytillskotten får man putsa på de gamla.
20151130_123438.jpg
 
På prislappen står det 9.5 på två ställen. Det kanske kan vara storleken?

Att mina skor är 9,5 vet jag men anledningen att jag kollade på boxen var för att hjälpa @Golbica att försöka reda ut vilken storlek han skulle bekräfta han ville ha då han beställt ett par RMW. Tyvärr stod det inte mycket på boxen men om man kollar Sea Lifes storeksguide så är 9,5 EU44. Vet inte om det är till någon hjälp men Sea lifes storleksguide kanske kan vara till nån hjälp.

http://www.sealife.se/pub_images/original/storleksguide.JPG
 
Stått i två långa dagar nu att mitt paket med mina nya skor är på Torsvik och transporteras. Hur jävla svårt kan det vara ett köra ett paket sex mil?
 
Riktigt jävla sur på mig själv att jag inte beställde några skor själv. Men men..

Vad gäller den skadade kartongen tycker jag det är dåligt av CDON att skicka den på de sättet de gör (bara i en plastpåse) då de i sina returregler skriver att man ska vara rädd om originalkartongen och se till så den inte blir skadad i transporten. Tycker därför du ska ta ett snack med CDON om detta av ren principsak. Det kan ju kanske mynna ut i en mindre kompensation eller liknande @Ponlarsson .
 
Tillbaka
Topp