Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är på jakt efter ett par Chelsea boots efter att mina nuvarande havererat.
Tyvärr har jag inte råd att lägga pengarna på ett par RMW just nu.
Så frågan är vad vad kan hitta för budgetvarianter? Hur är Kavat och deras modell Bodås? Tar tacksamt emot tips.
Knäpper alltid upp.Kanske en lite konstigt fråga kanske, men idag på lunchen köpte jag ett par monk straps från Grenson (se lånad bild nedan) och då uppstod problemet: Hur gör ni när ni tar av och på sådana skor? Knäpper man upp remmen varje gång, eller kör man med skohorn och låter den vara stängd (spännet sitter fast i skon mha ett gummiband så det flexar rätt mycket).
![]()
Välpustade Islay. Vad kör du för färg på krämen?Jävla slask.
![]()
Hatar slask o salt o grus borde förbjudasJävla slask.
![]()
Jag knäpper alltid upp 1 av remmarna på mina dubbla monkisar.. Sen är såklart skohorn ett måste. Till ALLA skor!!Kanske en lite konstigt fråga kanske, men idag på lunchen köpte jag ett par monk straps från Grenson (se lånad bild nedan) och då uppstod problemet: Hur gör ni när ni tar av och på sådana skor? Knäpper man upp remmen varje gång, eller kör man med skohorn och låter den vara stängd (spännet sitter fast i skon mha ett gummiband så det flexar rätt mycket).
![]()
Créme 1925 neutral och för tillfället CJs egna wax polish Dark Brown.Välpustade Islay. Vad kör du för färg på krämen?
Finns massor av sk budgetvarianter runt 2-3' för goodyear sydda Chelsea boots. En ny uppstickare är dockÄr på jakt efter ett par Chelsea boots efter att mina nuvarande havererat.
Så frågan är vad vad kan hitta för budgetvarianter? Hur är Kavat och deras modell Bodås? Tar tacksamt emot tips.
Pediwear kör fortfarande rea så där kan du haffa ett par Loake Blenheim för ca 1,9k.Är på jakt efter ett par Chelsea boots efter att mina nuvarande havererat.
Exakt samma sits som dig så hojta gärna till om du hittar något bra alternativ. Är ute efter gummisula dock.Är på jakt efter ett par Chelsea boots efter att mina nuvarande havererat.
Kan inget säga om Kavat, men Loake Blenheim på rea är absolut prisvärt!Exakt samma sits som dig så hojta gärna till om du hittar något bra alternativ. Är ute efter gummisula dock.
Livrädd att utsätta mina Islay för Stockholms saltvägar. Ser så många skor på stan som blir misshandlade! ÅngestJävla slask.
![]()
Äh, kör på. Mina Pembroke har varit mig trogna de senaste veckorna, och då bor jag också i Stockholm. Rotera, borsta av efter varje användning, putsa lite då och då och djupvårda dem när våren börjar närma sig.Livrädd att utsätta mina Islay för Stockholms saltvägar. Ser så många skor på stan som blir misshandlade! Ångest![]()
Livrädd att utsätta mina Islay för Stockholms saltvägar. Ser så många skor på stan som blir misshandlade! Ångest![]()
Kör den på mina svarta mocka RM Williams, har impregnerat de två gånger och har sprungit runt i regn. Har inte blivit blöt om fötterna och upplever inte att skorna bli "fuktiga" dagen efter. Så super nöjdBlev rekommenderade denna av min lokala skomakare, men är det samma som super invulner? Är inte den helsvart? Är det någon skillnad eller samma sak?
![]()
Kanske en lite konstigt fråga, men idag på lunchen köpte jag ett par monk straps från Grenson (se lånad bild nedan) och då uppstod problemet: Hur gör ni när ni tar av och på sådana skor? Knäpper man upp remmen varje gång, eller kör man med skohorn och låter den vara stängd (spännet sitter fast i skon mha ett gummiband så det flexar rätt mycket).
Jodå. Har dessa:Finns det fler som kör Red Wings här? Själv älskar jag red wings, äger just nu tre par. Iron rangers i mocca samt höga och låga Beckmans.
Jodå. Har dessa:
![]()
Riktigt fina! Precis likadana som jag har tror jag.Jodå. Har dessa:
Finns det fler som kör Red Wings här? Själv älskar jag red wings, äger just nu tre par. Iron rangers i mocca samt höga och låga Beckmans.
Gillar dom men tycker commandosulorna i allmänhet går bort. Blir så mycket sten och skit som man får sitta och pilla bort.Jodå. Har dessa:
![]()