• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Skor

Priset är inte så viktigt just nu, gillar designen och har gillat Alden sedan jag var väldigt mycket yngre. Men aldrig köpt pga just svenska priset... Gillar formspråket!

Det går alltid att lösa på något sätt... Color 8 är så jäkla bra. Blir bara bättre och bättre med tiden. Ser fram emot bilder.
Hoppas det kommer snart, är galet sugen på straight tipen också... men när den dök upp hade jag redan beställt wing tip.

Eller så går du bananas o tjackar ett par EG Olive Laughton:
IMG_6072.JPG

Till dom kör du en grå kostym o sen är du hemma;)

Priset är inte så viktigt just nu, gillar designen och har gillat Alden sedan jag var väldigt mycket yngre. Men aldrig köpt pga just svenska priset... Gillar formspråket!

Det går alltid att lösa på något sätt... Color 8 är så jäkla bra. Blir bara bättre och bättre med tiden. Ser fram emot bilder.
Det svenska priset är saftigt!!
Men visst, även jag gillar formen o det genuina amerikanska skomakar hantverket, men inte för det priset..

Fan, du är som säljarna som vill kränga på mig en dammsugare när jag vill köpa en tv :D

Det är kängor jag behöver, inte lågskor...
Haha! Har du en 10:a att lägga o vill ha ett par skor i den prisklassen så satsa på ett par du kan använda mer. Snön försvinner ju snart o vintern e kort;)

Angående skor så köpte jag en kostym från Boglioli för några månader sen men har inga perfekta skor till den. Behöver oxå kängor mer just nu vilket får bli prio 1 så kostymen får hänga tills lämpliga skor inhandlats. Om det blir till våren eller tidigare är en annan femma haha.
Summa sumaris var att jag skulle ha köpt en jacka o ett par kängor då istället men tänkte framåt..
Bra garderober byggs inte över en natt!!

Någon som känner till en reko hemsida/butik, som jag kanske inte känner till, som säljer dessa i color 8?

image.jpeg

Annars får det väl bli det enkla valet från Skoaktiebolaget. Carlos Santos eller Carmina.

image.jpeg
image.jpeg

@Fabian har du något kul inne? Känga. Tänk mer mot dressat än fjällen. Du vet ju hur jag klär mig... Något som kan passa?

Jag röstar på coniston!

Tillbaka
Topp