Precis!NK (mattan ser bekant ut)? Köpte mina Pembrokes därifrån för två veckor sedan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Precis!NK (mattan ser bekant ut)? Köpte mina Pembrokes därifrån för två veckor sedan.
Snyggt! De där står på min lista. Skorna eller kängorna? Du tycker inte de känns för gula?Det blev trickers idag. Trivs väldigt bra med dem!
![]()
Tack.Snyggt! De där står på min lista. Skorna eller kängorna? Du tycker inte de känns för gula?
Precis!
Jag gillar särskilt hur du har fått med fimparna i övre delen av bilden. Fina skor!Grymt val!Bar mina för första gången idag (ursäkta den sketna bilden).
![]()
Jag gillar särskilt hur du har fått med fimparna i övre delen av bilden. Fina skor!
Samma modell - annan färg
![]()
Du skulle inte kunna bjuda på en bild på hela sko samlingen? Du verkar ju ha några par![]()
Hade städdag i dag så passade på att ta ett kort (svårt att få till det bra med mobil inomhus) på skor köpta senaste tre åren plus något par som inte kom med på förra bilden. Kan vara så att några par finns på vinden också.Jo tack, det börjar bli en del...
Lite bökigt att fixa bild på hela samlingen bara sådär...men kan bjuda på en bild hur det såg ut för tre år sedan med en gruppbild på en stor del av skoinnehavet på den tiden. Skulle tippa på att det tillkommit nästan lika många sedan dess.
![]()
Nytvättade eller går du på ovandelen av tårna?![]()
Dags för ny shine
Nytvättade givetvis, svårt att få bort alltNytvättade eller går du på ovandelen av tårna?![]()
Håller med, men blir schyssta skiftningar när du lägger på nyttNytvättade givetvis, svårt att få bort allt![]()
Snyggt!Hade städdag i dag så passade på att ta ett kort (svårt att få till det bra med mobil inomhus) på skor köpta senaste tre åren plus något par som inte kom med på förra bilden. Kan vara så att några par finns på vinden också.
Tre trender kan noteras på senaste årens inköp:
1) Större andel kängor
2) Inte ett enda svart par
3) Dyrare (verkar som att gränsen för vad en sko får kosta hela tiden skjuts uppåt...)
![]()
Tack.Snyggt!
Vad är det för skor längst upp till vänster.
Precis vad jag hoppades på. Snyggt. Finns (också) med på min lista.Tack.
Trickers Orange Cordovan Monkey Boots.
![]()
Right on på punkt 3. Tyvärr gäller det ju faktiskt mer än skor... Kontot som får lidaHade städdag i dag så passade på att ta ett kort (svårt att få till det bra med mobil inomhus) på skor köpta senaste tre åren plus något par som inte kom med på förra bilden. Kan vara så att några par finns på vinden också.
Tre trender kan noteras på senaste årens inköp:
1) Större andel kängor
2) Inte ett enda svart par
3) Dyrare (verkar som att gränsen för vad en sko får kosta hela tiden skjuts uppåt...)
![]()
Generellt sett så är Loake Capital läst 0,5 uk större. Dvs bör du gå upp från exempelvis 9 i cannon till 9,5 meerminNågon som kan svara på hur meermin förhåller sig storleksmässigt mot Loake cannon? Samt vilken läst jag ska ha av hiro och Elton
Gå gärna igenom vad det är för skor. Inser genast att jag behöver ett lite ljusare par. Trevlig samling!![]()
Dagens samling med lite skovård, nu fattas bara vax![]()
Jag skulle rekommendera dig att kanske kolla på ett par Loake Badminton. Det har en G läst = en breddar läst och fungerar verkligen till allt!Hjälp!
Behöver nu ett par nya skor. Har nu ett par Loake boots som blivit riktigt sköna, men som ni själva märker går vi mot varmare tider.
Använder skorna till allt, men 90% går jag med skjorta/jeans/kostymbyxor.
Ge tips på bra skor (gärna som är lite bredare), modeller etc
Gå gärna igenom vad det är för skor. Inser genast att jag behöver ett lite ljusare par. Trevlig samling!
Hjälp!
Behöver nu ett par nya skor. Har nu ett par Loake boots som blivit riktigt sköna, men som ni själva märker går vi mot varmare tider.
Använder skorna till allt, men 90% går jag med skjorta/jeans/kostymbyxor.
Ge tips på bra skor (gärna som är lite bredare), modeller etc
Jag skulle rekommendera dig att kanske kolla på ett par Loake Badminton. Det har en G läst = en breddar läst och fungerar verkligen till allt!
![]()
![]()