• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Skor

Semester + docksides
93mlrY0.jpg
Härlig bild!

Skickat från min iPad med Tapatalk

• Like
Reactions: cab
Vad tycker du om de? Har inte orkat ta mig ner för att klämma...

Min personliga åsikt är väl att jag fick lite mer sneaker än vad jag betalade för. Känns som en välbyggd och stabil "sportsneaker", det är väl mest den klassiska designen man är ute efter om man köper Stan Smith. Kvalitén vågar jag inte yttra mig desto mer om, det låter jag någon med lite bättre känsla för material sköta.

Men jag är nöjd, bästa skoköpet på länge.

Min personliga åsikt är väl att jag fick lite mer sneaker än vad jag betalade för. Känns som en välbyggd och stabil "sportsneaker", det är väl mest den klassiska designen man är ute efter om man köper Stan Smith. Kvalitén vågar jag inte yttra mig desto mer om, det låter jag någon med lite bättre känsla för material sköta.

Men jag är nöjd, bästa skoköpet på länge.

Inte klumpiga till syndigt svarta, smala, jeans?

Det tycker jag inte, de är ju förstås klumpigare än t.ex Converse och Vans authentics, men man skall minnas att de från första början var designade som tennisskor, och då bars de ju med shorts.

fVV8aMQ.jpg

In action!

YETlDkz.jpg

Även till kostym.

Går inte att jämföra gamla och nya stans. Dom gamla var mycket tunnare i material och bars inte lika klumpigt. Tårna på dom nya är mycket trubbigare bland annat och den tjockare vadderingen ger skorna ett mycket bredare utseende.

Med det sagt är det bra pang för pengen även med nya stans.

Går inte att jämföra gamla och nya stans. Dom gamla var mycket tunnare i material och bars inte lika klumpigt. Tårna på dom nya är mycket trubbigare bland annat och den tjockare vadderingen ger skorna ett mycket bredare utseende.

Med det sagt är det bra pang för pengen även med nya stans.

Bra att du säger, jag tog för givet att de nya och äldre inte skiljde åt så jättemycket, men då har jag ju bara erfarenhet av de nyare. Ordningen återställd! ;)

Vad tror ni, borde man försöka knipa ett till par Stans ifall de dyker upp någonstans, hur limited edition(!?) är de?

Bra att du säger, jag tog för givet att de nya och äldre inte skiljde åt så jättemycket, men då har jag ju bara erfarenhet av de nyare. Ordningen återställd! ;)

Vad tror ni, borde man försöka knipa ett till par Stans ifall de dyker upp någonstans, hur limited edition(!?) är de?

Finns en del här http://www.sneakersnstuff.com/xx/585/adidas-stan-smith-2014
Vanliga modellen är inte svår att hitta, sen släpper de ju olika limiterade som tex. primeknit modellen som lär vara svår att få tag på.

Inte speciellt LE. Massproducerade i extrema mängder. Sett dom i dom flesta av dom vanliga markbutikerna, nilson, intersport etc

Fyfan. Inte haft finpjucks på tre år. Innan dess hade jag ett par som höll i 6 år. Dessa ska jag ha i 10 bast nu.
image.jpg

Tillbaka
Topp