Härlig bild!Semester + docksides
![]()
Skickat från min iPad med Tapatalk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härlig bild!Semester + docksides
![]()
Vad tycker du om de? Har inte orkat ta mig ner för att klämma...
Min personliga åsikt är väl att jag fick lite mer sneaker än vad jag betalade för. Känns som en välbyggd och stabil "sportsneaker", det är väl mest den klassiska designen man är ute efter om man köper Stan Smith. Kvalitén vågar jag inte yttra mig desto mer om, det låter jag någon med lite bättre känsla för material sköta.
Men jag är nöjd, bästa skoköpet på länge.
Caliroots sommarrea, de jag har är dock de med blåa detaljer. Hoppas du hittar ett par, tänkte själv beställa 2st par samtidigt men var lite osäker på storlekarna.
Inte klumpiga till syndigt svarta, smala, jeans?
Det tycker jag inte, de är ju förstås klumpigare än t.ex Converse och Vans authentics, men man skall minnas att de från första början var designade som tennisskor, och då bars de ju med shorts.
![]()
In action!
![]()
Även till kostym.
Man ser siluetten av stanleys på min bild. Ernesto du e skyldig mig 4 stor stark med extra allt
Du är redan skyldig mig mer än så lilla gubben
Ernesto har knästrumpor från H&M
Det tycker jag inte, de är ju förstås klumpigare än t.ex Converse och Vans authentics, men man skall minnas att de från första början var designade som tennisskor, och då bars de ju med shorts.
![]()
In action!
![]()
Även till kostym.
Går inte att jämföra gamla och nya stans. Dom gamla var mycket tunnare i material och bars inte lika klumpigt. Tårna på dom nya är mycket trubbigare bland annat och den tjockare vadderingen ger skorna ett mycket bredare utseende.
Med det sagt är det bra pang för pengen även med nya stans.
Bra att du säger, jag tog för givet att de nya och äldre inte skiljde åt så jättemycket, men då har jag ju bara erfarenhet av de nyare. Ordningen återställd!
Vad tror ni, borde man försöka knipa ett till par Stans ifall de dyker upp någonstans, hur limited edition(!?) är de?
Bra att du säger, jag tog för givet att de nya och äldre inte skiljde åt så jättemycket, men då har jag ju bara erfarenhet av de nyare. Ordningen återställd!
Vad tror ni, borde man försöka knipa ett till par Stans ifall de dyker upp någonstans, hur limited edition(!?) är de?
Som Omega, alltså.Inte speciellt LE. Massproducerade i extrema mängder.
Fast allt utger sig inte för att vara LE.Som allt annat, typ