• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Skor

Oförskämt! Är väl bara en ren cp kopia som är lite billigare?

*edit cp= common projects, kittlande tvetydighet dock.

Haha, vadå oförskämt? vad är oförskämt?
Dom är ju snygga oavsett om det inte är commons eller?
fick två par sneakers för samma pris som ett par commons? och behövde två par!
Så jag anser inte att det bara är en ren kopia som du säger, då det är en ganska klassisk modell?
eller?

Nu är det rotation i skohyllan. Blev dom här klassikerna idag.

FullSizeRender (5).jpg

Högst relevant fråga:

När kan jag börja bära mina Loake Bayswater? Är det för tidigt nu? (menar, september är ju ändå höstmånad)

/M

Efter de senaste dagarnas poster låter det som att man får plocka fram sina RM Williams. Det gör jag med glädje, skönaste randsydda skorna jag äger.

Hur känns de i bekvämlighet jfr med Steptronic? Har flera från Steptronic just pga att de känns mycket bättre att gå i än Loake.
Har inte riktigt hunnit gå in dom så mycket att jag kan ge ett ärligt svar. Mina Steptronic satt ju helrätt från början tack vare den fantastiska sulan. Dessa är mer markerande på foten och visar bestämt att det kommer krävas lite pina för att få den där perfekta passformen. Kvalitén är som väntat oerhört hög. Återkommer med en bättre recension om ett par dagar när jag hunnit gå in dom lite :)

Tillbaka
Topp