Passar till alla klädselRullar med likadana på jobbet, oslagbara!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Passar till alla klädselRullar med likadana på jobbet, oslagbara!
Oförskämt! Är väl bara en ren cp kopia som är lite billigare?
*edit cp= common projects, kittlande tvetydighet dock.
![]()
![]()
Två feta puppor. Finns hos End.
Shoegazing visar lite nyheter från Italigente. Dessa två tycker jag skulle vara perfekta som höst och vinterskor, men de visar även annat som är lite mer elegant.
Kolla in det här: http://www.shoegazing.se/2015/08/27/italigente-uncovered-nr-3/
![]()
![]()
Riktigt fina! Jag gillar verkligen de läster av Carmina som Skoab säljer, och deras service är verkligen superbSladdade in 18:59:59 och klippte ett par carmina på skoaktiebolaget. Tack för god service!
Sladdade in 18:59:59 och klippte ett par carmina på skoaktiebolaget. Tack för god service!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag ser 1:a september som startskottetHögst relevant fråga:
När kan jag börja bära mina Loake Bayswater? Är det för tidigt nu? (menar, september är ju ändå höstmånad)
/M
Jag ser 1:a september som startskottet![]()
Nice!Sladdade in 18:59:59 och klippte ett par carmina på skoaktiebolaget. Tack för god service!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Högst relevant fråga:
När kan jag börja bära mina Loake Bayswater? Är det för tidigt nu? (menar, september är ju ändå höstmånad)
/M
Haha samma här, körde mina Chatsworth. Kändes underbart att inviga höstpjuksen medan alla andra körde converse och dyliktKör! Jag startade hösten med mina Lingfield idag, skrattade lite åt de som gick i regnet med sina gråa (har varit vita) Converse.
Bilder "in action"!?Hade lite beslutsångest efter dyrt klockinköp månaden till ära... Bestämde mig för följande par efter lite läsning i den här delen. Sitter som en smäck! Loake Chatsworth Dainite.
![]()
Snyggt! Vad har du för sko stl?Menar du såhär?
![]()
![]()
![]()
Egentligen en 8, men gick ner till 7,5 på dessa för att kunna gå in dom perfektSnyggt! Vad har du för sko stl?![]()
Menar du såhär?![]()
Hur känns de i bekvämlighet jfr med Steptronic? Har flera från Steptronic just pga att de känns mycket bättre att gå i än Loake.Egentligen en 8, men gick ner till 7,5 på dessa för att kunna gå in dom perfekt
Tycker att det är en jäkla skillnad mellan tillverkarna, på Steptronic gick jag ner till 7.
Har inte riktigt hunnit gå in dom så mycket att jag kan ge ett ärligt svar. Mina Steptronic satt ju helrätt från början tack vare den fantastiska sulan. Dessa är mer markerande på foten och visar bestämt att det kommer krävas lite pina för att få den där perfekta passformen. Kvalitén är som väntat oerhört hög. Återkommer med en bättre recension om ett par dagar när jag hunnit gå in dom liteHur känns de i bekvämlighet jfr med Steptronic? Har flera från Steptronic just pga att de känns mycket bättre att gå i än Loake.