Aelgen
Basic
Tack som fasen! Detta ska genast provas.
Tyckte också det var märkligt besked av skomakaren som annars är väl respekterad i Göteborg som jag förstått.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack som fasen! Detta ska genast provas.
Har en dubbel-monk med dainite-sula från Meermin. Av ungefär ~20 par randsydda skor jag har så är de de enda som inte är brittiska, och de är också de enda som efter två års användning fortfarande är närmast stenhårda. Motsvarande brittiska med gummisula brukar vara ingångna efter första användningen, men inte dessa. Gillar de ändå då de verkar vara välgjorda och väldigt prisvärda, men förstår inte hur de kan vara så stela. Börjar ge med sig lite nu i alla fall, men efter en dags användning vill man inte veta av dem på en vecka.Är det någon här som har testat någon av Meermins modeller med gummisula?
-Jag hoppas att de är mjukare än modellerna med skinnsula, och funderar på en beställning.
Har ett par chukkas med gummisula från Meermin. Hårda som skridskor fortfarande efter några år. I övrigt är skorna helt ok, men man får vad man betalar för!Är det någon här som har testat någon av Meermins modeller med gummisula?
-Jag hoppas att de är mjukare än modellerna med skinnsula, och funderar på en beställning.
Jag kör 9 på Loake Capital F, men kör 9,5 på RMW.Funderar på ett par RMW Classic Craftsman: https://www.pediwear.co.uk/rm-williams/products/8932.php
Vet någon hur RMW's G läst som används i Classic craftsman står mot Loake Capital F läst? Kör 7.5 i sagd Loake läst, bör jag stanna på den storleken?
Jag kör 9 på Loake Capital F, men kör 9,5 på RMW.
..och du menar att RMW klämmer lite?Och jag kör 9 på båda![]()
..och du menar att RMW klämmer lite?
kan tillägga att det gäller 5par Loake och 2par RMW. Jag hade inte vågat köra på samma storlek (även om jag föredrar skor som är lite "tighta").
..och du menar att RMW klämmer lite?
kan tillägga att det gäller 5par Loake och 2par RMW. Jag hade inte vågat köra på samma storlek (även om jag föredrar skor som är lite "tighta").
Näe det klämmer inte, men håller med om att Loake Capital generellt sett är lite större än andra vanliga läster.
Jag sällar mig till skaran som har en halv storlek större i mina RMW men med påpekandet att de som har den här comfort-sulan är lite större och där hade det förmodligen gått att köra samma.
Det två skorna i mitten är bägge strl 10,5. Den bruna är RMW och den i burgundy är Loake på capitallästen.Funderar på ett par RMW Classic Craftsman: https://www.pediwear.co.uk/rm-williams/products/8932.php
Vet någon hur RMW's G läst som används i Classic craftsman står mot Loake Capital F läst? Kör 7.5 i sagd Loake läst, bör jag stanna på den storleken?
Hur många av dina klockor behöver du då?
Jo, skor i grön mocka behövs alltid. Riktigt giftiga!
Hur många av dina klockor behöver du då?![]()
Shit vad snygga pjucks! Får man fråga var du köpte de?Blev impulsköp alldeles nyss!
Chatsworth MTO i grön mocka. Inte alls vad jag behövde, egentligen![]()
Shit vad snygga pjucks! Får man fråga var du köpte de?
Har Du plats kan ju en gammal butiksmonter vara snyggt, brukar gå att hitta?Lite off-topic kanske, men är det någon som har bra tips på sjyst skoförvaring? Letar efter en byrå till hallen där jag kan förvara skorna skyddat från damm, men även 1-2 lådor för accessoarer. See-through hade varit ballt, typ som med Ikeas PAX-garderober där man kan ha utdragsbara lådor med front i glas. Kollat IKEA/MIO/Jysk men inte hittat något särskilt spännande.
Ett alternativ kan vara att köpa en IKEA Bestå stomme och modda med delar från superfront.
var köpte du dem ?