MartinGFX
Basic
Riktigt läckra! Hårda som Meermin eller mer medgörliga? Funderar på att klippa ett par.Köpte också ett par morjas
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt läckra! Hårda som Meermin eller mer medgörliga? Funderar på att klippa ett par.Köpte också ett par morjas
![]()
![]()
Tyvärr inte provat meermin men tycker dom är lite hårda men också medgörliga! Får nog återkomma när jag hunnit testköra dom lite merRiktigt läckra! Hårda som Meermin eller mer medgörliga? Funderar på att klippa ett par.
Adidas stan smith helvita.Vita dressade sneakers, 1500 spänn ish, liknande Common Projects. Vad köper man?
Rizzo? A days march? Filippa K/J Lindeberg/Tiger?
ADM skulle jag valtVita dressade sneakers, 1500 spänn ish, liknande Common Projects. Vad köper man?
Vita dressade sneakers, 1500 spänn ish, liknande Common Projects. Vad köper man?
Tycker inte de är speciellt dressadeAdidas stan smith helvita.
Från en sneakerstillverkare.
Dressat =! sneakersTycker inte de är speciellt dressade
Filippa K och ADM ser rätt schyssta ut.Vita dressade sneakers, 1500 spänn ish, liknande Common Projects. Vad köper man?
Ja, de vita ser exakt ut som originalet Adidas Stan Smith som numera går att få i vilka färger man vill. Eller vit mocka.Filippa K och ADM ser rätt schyssta ut.
Håller inte med, och skulle för övrigt aldrig ta på mig ett par Stan Smith.Ja, de vita ser exakt ut som originalet Adidas Stan Smith som numera går att få i vilka färger man vill. Eller vit mocka.
...så vet vi vad dina unika snöflingefötter inte tar på sig, bra.Håller inte med, och skulle för övrigt aldrig ta på mig ett par Stan Smith.
För typ 10 år sen var det för att inte se ut som en förortssvenne, och nu är det för att inte se ut som en hipstersvenne. Plus att jag tycker skon är klumpig och alldeles för sportig.
Minus det gröna, så ser du ingen skillnad?...så vet vi vad dina unika snöflingefötter inte tar på sig, bra.
Om något är hipsteraktigt så är det väl att betala trippelt för en sko som inte ens är ett original utan bara lite udda.
Det finns hundra skor som likt ADM är extremt generiska men knappast särskilt annorlunda mot ett par Adidas Originals i custom nubuck utan loggor, ränder el färg.
Vill man gå all in och "sporta ner" så är det väl Buttero som gäller. Men då är det ett annat pris.
Kanske är värt det om man är ängslig för att folk ska tro att man är en förortssvennehipster.
Jodå, men eftersom du ratade Stan Smith och som du säkert noterade så skrev jag "Adidas Originals" som är en serie med hundratals sneakers.Minus det gröna, så ser du ingen skillnad?
![]()
Så vet vi att du inte vill se ut som kidzen runt stureplan!Jodå, men eftersom du ratade Stan Smith och som du säkert noterade så skrev jag "Adidas Originals" som är en serie med hundratals sneakers.
Orkade egentligen inte tråla internet efter en bild bara för din skull, men jag gör ett undantag bara som exempel:
![]()
Säger inte att det är jordens vackraste doja men den kostar typ en tredjedel av hipstermärkena, har dräglig komfort och är en vanlig j-vla gympadoja och inga prettosniiikers som kidzen runt Stureplan bär.
Jag vill.Så vet vi att du inte vill se ut som kidzen runt stureplan!
Jag har flertalet olika par Stan Smith, men precis som @vaniljglass är inne på är dessa för klumpiga för ändamålet.Ja, de vita ser exakt ut som originalet Adidas Stan Smith som numera går att få i vilka färger man vill. Eller vit mocka.
Då finnes ett antal hundra andra varianter från Adidias originals, Nike etc.Jag har flertalet olika par Stan Smith, men precis som @vaniljglass är inne på är dessa för klumpiga för ändamålet.
Varför svarar du ensDå finnes ett antal hundra andra varianter från Adidias originals, Nike etc.
Eller så kör man Buttero tanino som är trevliga.
Eller några androgyna gåbort-sneakers från JL el liknande.
Jag tänker att det här är ett diskussionsforum. Har jag fel?Varför svarar du ens
"råd"Nej, det kan man undra. Jag är ju hopplöst ute med mina icke-hipstervänliga råd.
Ok, det fanns en ignoreknapp. Bra.
Nä men far och bada vad snygga de är... Bra byte!Mina älskade EG som jag fick offra mitt snusande för att få köpa haha
![]()