Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kanon!Jag antar att du menar flanell - byxan Dean från Oscar Jacobson finns i en miljard varianter, varav minst tre olika Vitale Barberis Canonico-flanell. Jättefina.
Blev ett par Church's från trevliga Herr Judits idag. Hur impregnerar man dom lättast?
![]()
Hardy flanellbyxor finns även från Cavaliere och Massimo Dutti för ca 1500kr. Tänk på att det är ofta värt ett besök till ändringsskräddare för att lägga upp byxan efter bäraren. En mellangrå/grafitgrå flanellbyxa är förmodligen det bästa alternativ som finns till blå kavaj om du frågar mig.
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Stort tack!
Ja skräddaren måste ja springa till hela tiden pga mina 197 cm!
Nästa inköp blir nått liknande!puts för nyårsafton och skorna är redo
![]()
Nästa inköp blir nått liknande!
Svinfina
hur är det med allen edmonds?
kvalitet i jämförelse med tex c&j eller ralph laurens italienskgjorda skor?
Inte fullt så roliga. Skulle säga Loakeklass.
Någon som har tips på balla sneakers? Är någorlunda orienterad i det som hittills diskuterats i tråden, roeterar mest mellan ett fåtal par c&j, church samt RM Williams i dagsläget. Men är som sagt helt lost vad gäller sneakers, skulle vara kul om någon hade en bra idé om vart man kan börja? Tänker mig Adidas Stan Smith-aktigt, alltså huvudsakligen vitt och enkelt. Det måste ju finnas några sneakerinbitna på KS?![]()
Kika in på sneakersnstuff.com för sneakershimlen!
Låga vita Nike AF1.Någon som har tips på balla sneakers? Är någorlunda orienterad i det som hittills diskuterats i tråden, roeterar mest mellan ett fåtal par c&j, church samt RM Williams i dagsläget. Men är som sagt helt lost vad gäller sneakers, skulle vara kul om någon hade en bra idé om vart man kan börja? Tänker mig Adidas Stan Smith-aktigt, alltså huvudsakligen vitt och enkelt. Det måste ju finnas några sneakerinbitna på KS?![]()
Galltvål - muy bien!hhaha förlåt, kan inte sluta skratta. hade tagit gall-tvål, och sedan smort in med skokräm.
Galltvål - muy bien!
Rent och fint men tyvärr verkar skiten ha trängt in i lädret något så jag får leva med en viss stank kring mig..![]()
Yes! Är dålig på skovård men hade något som heter "Dubbin", gjorde riktigt gott att få på det.galltvål är guds gåva. tvättar alla mina mocka-skor med det! synd att stanken är kvar....har du smort sulan med puts också?
Yes! Är dålig på skovård men hade något som heter "Dubbin", gjorde riktigt gott att få på det.