• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Skor

Härligt att höra Jerico och krämbulle! Tyckte jag scannat tråden hyfsat, men bara sett en massa kostympjuck! Är själv frälst av Butteros och Lanvins sortiment, men självklart går inget före Adidas och då ett par Match Play!

Vad säger ni, har ni några favoriter? :)

Härligt att höra Jerico och krämbulle! Tyckte jag scannat tråden hyfsat, men bara sett en massa kostympjuck! Är själv frälst av Butteros och Lanvins sortiment, men självklart går inget före Adidas och då ett par Match Play!

Ja det som jag ständigt återkommer till är Gazelle och Stan Smith. Men givetvis så finns det ett par superstar 1 i gömmorna.

BARA Adidas!!! Stan Smith och Superstar i limiterade specialmodeller. Så många att min sambo tycker jag är lite knäpp. Har typ aldrig tid/möjlighet att använda dem nuförtiden... Men köper ju ändå såklart :)

CdG och Nike hittar du oftast på mina fötter när Carmina och C&J får vila. Tankar och kommentarer om Buttero? Kikat på nätet men aldrig orkat dra mig ner till Hornsgatan.

image.jpg
image.jpg
image.jpg

Har ett par "NOS" adidas Gazelle i limegrön mocka, köpta för åtta år sedan...

CdG och Nike hittar du oftast på mina fötter när Carmina och C&J får vila. Tankar och kommentarer om Buttero? Kikat på nätet men aldrig orkat dra mig ner till Hornsgatan.

image.jpg
image.jpg
image.jpg

Har ett par "NOS" adidas Gazelle i limegrön mocka, köpta för åtta år sedan...

Aah, nice, CdG har jag tre par av, och gasellerna gick inte av för hackor!

Enligt min mening är Buttero de bästa skor du kan ha. Lanvin (som jag förvisso älskar) kan ibland bli lite "mycket", då faller jag alltid tillbaka på Buttero.

Jättefina materialval, lika fint hantverk och fantastiska att gå i. Kör ett par fordrade, höga, nu på vintern, låga när säsongen är inne och väntar på leverans av två par till, varav ena paret i blått ponny-skinn, skitcoola, du måste köpa dig ett par!

Aah, nice, CdG har jag tre par av, och gasellerna gick inte av för hackor!

Enligt min mening är Buttero de bästa skor du kan ha. Lanvin (som jag förvisso älskar) kan ibland bli lite "mycket", då faller jag alltid tillbaka på Buttero.

Jättefina materialval, lika fint hantverk och fantastiska att gå i. Kör ett par fordrade, höga, nu på vintern, låga när säsongen är inne och väntar på leverans av två par till, varav ena paret i blått ponny-skinn, skitcoola, du måste köpa dig ett par!

Kort svar på ditt långa, givande, svar. Har du några in-action bilder på dina låga Buttero? Trevligare än produktbilder. Ett par Buttero inhandlas nog när säsongen börjar närma sig!

Jag ska gifta mig till våren och brottas med vilken klocka (men det får bli en egen tråd) och vilka skor jag ska ha... Ställe och dam är redan bestämt!

Har redan en ganska bra skopark med bland annat svarta Oxfords från både Bally och boss. Har svarta utan snörning... Men vad ska jag gifta mig i? Har varit sugen på ett par crockett and Jones...

Klädseln blir nog mörk kostym!

Clean?
ImageUploadedByTapatalk1419785337.829844.jpg

Eller lite brogue?
ImageUploadedByTapatalk1419785355.980234.jpg

Eller något helt annat?

Skaffade ett par Viking icefighter på rean idag :D blir bra när det är -20 vid stugan.
Men dom ser skumma ut måste jag säga, fast det är mest för funktion jag vill ha dom.

Absol
Jag ska gifta mig till våren och brottas med vilken klocka (men det får bli en egen tråd) och vilka skor jag ska ha... Ställe och dam är redan bestämt!

Har redan en ganska bra skopark med bland annat svarta Oxfords från både Bally och boss. Har svarta utan snörning... Men vad ska jag gifta mig i? Har varit sugen på ett par crockett and Jones...

Klädseln blir nog mörk kostym!

Clean?
ImageUploadedByTapatalk1419785337.829844.jpg

Eller lite brogue?
ImageUploadedByTapatalk1419785355.980234.jpg

Eller något helt annat?
ut wholecuten för bröllop! Har dessutom svårt för svarta brogue då det för mig lite mixar två olika stilar/stilnivåer.

Tillbaka
Topp