Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
RM Williams.Vad rekommenderar ni för bruna Chelseas med gummisula? Får gärna hålla förevigt =)
Vad rekommenderar ni för bruna Chelseas med gummisula? Får gärna hålla förevigt =)
RM Williams.
Dagens inköp. Perfekt till både stranden och att hänga i centrum med.
Dessa bärs bäst tillsammans med ett par vita strumpor
![]()
Måste fråga hur ofta ni använder samma sko isf? Det skulle nog bli varanandag nu under höst-vår för mig. Ibland flera dagar i rad. Kommer jag slita ut även "dyra" skor då?+1. Har ett par gardener på 15:e året, börjar närma sig nya klackar.
![]()
Lökigt värreDagens inköp. Perfekt till både stranden och att hänga i centrum med.
![]()
![]()
Jag använder Saphir i mörkbrun på mina, just för att få dem mindre röda/lila.Har ett par RM Williams Gardener i chestnut som jag gärna skulle vilja ha mer mörkt bruna, än den röda ton de är i nu.
Kan någon rekommendera en produkt som skulle fungera för det?
Man tackar, det skall jag prova!Jag använder Saphir i mörkbrun på mina, just för att få dem mindre röda/lila.
Jag varvar med flera olika skor men är ofta periodare, då jag använder mer eller mindre samma par en hel säsong. Använder du skorna varje eller varannan dag så sliter du ut vilka skor som helst, men jag är imponerad av hållbarheten hos RM's sulor. De vita Redwing-sulorna slits fortare. Med det sagt så har jag låtit laga fodret på insidan av hälen en gång, där sliter jag mest på mina skor.Måste fråga hur ofta ni använder samma sko isf? Det skulle nog bli varanandag nu under höst-vår för mig. Ibland flera dagar i rad. Kommer jag slita ut även "dyra" skor då?
Det händer. Jag passade på att köpa mina Pembroke från Edwards of Manchester när de hade 20% på hela (?) sortimentet hösten 2013 (blev drygt 3000 spänn, prisvärtÄr det nånsin rea på CJ? Sugen på att testa ett tag men priset är ju lite mer än Loake 1880 som jag alltid använder annars
http://www.shoegazing.se/2012/11/25/tipset-huskur-mot-saltflackar/Fick mina Grenson kängor förstörda under nyår när jag va i Göteborg. Tydligen så gillade inte mitt tan färgade läder saltet i vattnet där (tog en promenad längs vattnet o vägen va vattnig/isig).
Några tips på hur ja får bort skiten? Redan lämnat in dom för en putsning hos lokala skomakarn men han kunde inte göra nåt.
Ps! Han är inte direkt den vassaste kniven i lådan haha.
Tacksam för alla tips!![]()
Ska testas imorn bitti! Lite sur på skomakarna som inte fixade de när ja lämna in dom. Vilken åsna!!
Ja, man kan ju tycka att en skomakare borde kunna knepen för detta i Sverige inte helt ovanliga problem.Ska testas imorn bitti! Lite sur på skomakarna som inte fixade de när ja lämna in dom. Vilken åsna!!
Han va ju inte från Sverige kan man säga..Ja, man kan ju tycka att en skomakare borde kunna knepen för detta i Sverige inte helt ovanliga problem.
Han va ju inte från Sverige kan man säga..
När han anlände har ja ingen aning om o de känns inte relevant heller. Han är inte särskilt duktig heller men ligger bara 200m från mitt hus o ja va lat o desperat. Ursprunget skiter ja fullständigt i men att vi i Sverige har salt på gator o trottoarer är inget nytt. Hade han sagt innan att han inte hade nån aning om hur han skulle göra hade ja gått till nästa skomakare, simple as that. Han sa ja fixar o skulle ha en hundring för putsningen. För övrigt svara ja på citatet ovanför..Och det är relevant för att han anlände nyligen?
När han anlände har ja ingen aning om o de känns inte relevant heller. Han är inte särskilt duktig heller men ligger bara 200m från mitt hus o ja va lat o desperat. Ursprunget skiter ja fullständigt i men att vi i Sverige har salt på gator o trottoarer är inget nytt. Hade han sagt innan att han inte hade nån aning om hur han skulle göra hade ja gått till nästa skomakare, simple as that. Han sa ja fixar o skulle ha en hundring för putsningen. För övrigt svara ja på citatet ovanför..
En i söderort som är allt i allo som fixar allt från skor till kläder samt kemtvätt. Han har putsat mina skor i ett halvår utan problem vill ja tillägga..Vilken skomakare är det?