Gillar den robusta looken på Archie. Har själv funderat på att införskaffa ett par.
Jag med. Nu slängde jag iväg en beställning på ett par. Ska fan sluta läsa den här tråden på fyllan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gillar den robusta looken på Archie. Har själv funderat på att införskaffa ett par.
Ok tack för info, får försöka svänga förbi när jag är uppe i sthlm nästa gång då.Kolla med Davidsson i Uppsala eller möjligen Grafford i Stockholm om det gäller C&J är mitt råd.
Även Södermalms sko- och nyckelservice har möjlighet att ta in modeller från Crockett & Jones sortiment om de inte har den du efterfrågar på lager.
Nja, som alla handlare är det bara det som finns i det svenska sortimentet som går att beställa (och där stannar ex Hallam på F), om butiken ifråga inte gjort en egen MTO-serie. Alternativet är att göra en egen MTO, men det är synddyrt (70% påslag).
Enda 348 som finns som standard i G är mig veterligen Monkton.
Även Södermalms sko- och nyckelservice har möjlighet att ta in modeller från Crockett & Jones sortiment om de inte har den du efterfrågar på lager.
Södermalms sko-nyckel är att lita på!
Fick hem ett par sneakers från svenska Eytys från en polare på Our Legacy. Korksula, ska bli spännande att gå in de.![]()
Snygga, men vad är det för byxor?
Tack! De är från Our Legacy också.
Hur är passformen? har problem med stora lår och därmed måste jag köpa större storlek och då blir de för stora i midjan.
Raka skulle jag säga, smalnar av liiite vid foten. Har själv fotbollslår och de funkar för mig. Är ca 178 cm och väger ca 73 kg. Kör på storlek 46!
Min fråga till forumet är om ni vet butiker i Sverige eller där man kan importera som säljer Crockett & jones, läst 348 i strlk 9G. Jag har nämligen rätt breda fötter och har haft lite utmaning att hitta bra randsydda skor.
Stämmer bra med skåning.Såg att du var skåning...
Generalagenten för C&J finns i Helsingborg. Googla eller kolla "Hammar-gruppen". Dem har butik på Drottninggatan.
Mycket hjälpsamma och har någon koll, så är det dem.
Hur är passformen? har problem med stora lår och därmed måste jag köpa större storlek och då blir de för stora i midjan.
vart? någon du kan tipsa om?
vart? någon du kan tipsa om?
Saman Amel gör fina grejer. Kika hans Insta!
kom till hbg!
Har vart och snokat på hans insta, ser ut att kosta en hel del...
Kommer hem till påsk, är du i Skåne då eller Stockholm?
smakar det så kostar det. Saman är riktigt duktig på att ta mått och har fina tyger.
Har samma problem som du och efter att ha prövat MTM (tillgång till tjänsten via jobbet) har jag slutat köpa byxor i butik. blir aldrig lika bra som när man måttar.