Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
5 min till släpp! Jag vill veta, får du tag på ett par?Får se hur jag gör. Kanske glider in kl 11 o provar t-shirts en timme tills släppet.
Nojig att allt e veck kl 15 när dom går online
5 min till släpp! Jag vill veta, får du tag på ett par?
Såg bild på den hehe. Men man tänker väl att dom kanske har sparat en del för att få lite hets online också. Å där får man väl hoppas på det bästa helt enkelt.
Det gick ju som smort på nätet, fick både Stan Smith och Superstars i US 10 utan att vara nån kobra.
Var inne nyss på hemsidan, och det verkar finnas skor i alla storlekar kvar på nätet... Undrar hur limiterade dom faktiskt är...A, ser bra ut just nu. Vet inte hur det är på SNS, men på caliroots så försvinner produkter från sidan när dom är slutsålda. Beställt mina och fått beställningsbekräftelse iaf. Väntar med att bli glad tills leveransbekräftelsen inkommit.
Var inne nyss på hemsidan, och det verkar finnas skor i alla storlekar kvar på nätet... Undrar hur limiterade dom faktiskt är...
Var inne nyss på hemsidan, och det verkar finnas skor i alla storlekar kvar på nätet... Undrar hur limiterade dom faktiskt är...
Antingen vill ingen ha dom eller så är den inte alla speciellt limiterad. Troligtvis det senare.Var inne nyss på hemsidan, och det verkar finnas skor i alla storlekar kvar på nätet... Undrar hur limiterade dom faktiskt är...
http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?&brandid=6&shoeid=8790![]()
Någon som har tips på liknande modell, med en budget på runt 2000kr. Loaken på bild, är lite förstora och modell mindre slutsåld.
Tänkte beställa dessa från Meermin ikväll, som jag bland annat tänkte ha på studenten. Har 40% rabatt via en vän som handlat hos Meermin, så jag får dem för omkring 95€, känns prisvärt väl?
![]()
Fan, att läsa denna tråd och försöka svara när man är fuml är fan inte lätt... Tack vare autocorrect så lyckas jah gamska bra iag!
Sngga är skorna iaf!
Gick väl sådär...Fan, att läsa denna tråd och försöka svara när man är fuml är fan inte lätt... Tack vare autocorrect så lyckas jah gamska bra iag!
Sngga är skorna iaf!
Om man som jag inte vill köpa läder, men gillar skor så har man ett dilemma
Blev därför upprymd när jag hittade denna butik:
http://wills-vegan-shoes.com/en/men-s-vegan-shoes.html
Köpte ett par Chelsea-boots i vintras och är imponerad av kvaliteten. Blir definitivt fler till våren!
Härligt utbud av petrokemiska produkter.![]()
Gick väl sådär...![]()
Missade släppet av air max 1 patch precis på SNS online. Drygt. Finns det någonstans online?
Kollat END?
Yes, de verkar inte ens tagit in de? Försvann dessutom ett par framför näsan på mig på hanon-shop, är den sidan legit?
Tackar.Hanon shop e OK.
Vet inte vad det är för skor dessa Nike men sökte på det du skrev o då kom det upp en sida från END med releasedatum 26/2
Tackar.
END har tidigare gjort samma sak, lägger skor som en nyhet/notis men sen säljer de inte ens den modellen. Riktigt irriterande. Behövde ett par helsvarta AM1 till sommaren.
Rätt sko, stämmer. Tack för länkarna. Dock slut på storlek. US 8. Slut överallt. Vilka lirare som tar över 300 dollar! Fy fan, jävla hycklare! Blir förbannad att jag inte satt vid datorn kl 13..Storlek?
http://docsneaker.bigcartel.com/product/nike-air-max-1-sp-patch-black
Edit: Är det rätt sko? Ingen koll på sidorna jag länkar om man ens kan ta hem skorna till Sverige. Här några fler storlekar kvar: http://www.bokanume.com/product/nike-air-max-1-patch-black om det nu är dom helsvarta Nikearna![]()