• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Skor

Inga limited editions eller så, men dessa gillar jag. Bra passform, varma och funkar till det mesta i klädesväg.
image.jpg

Har likadana, fast ljusare färg!
Skönaste mackorna jag har ;)

Lite för mycket sneakers här nu enligt mig ;) (Vilket jag visserligen gillar )

I början av veckan så vågade jag mig på att köra lädersulat, och det gick toppen! (Även om det förbannade gruset gärna kunde försvinna) Här i form av ett par s.k "String Loafers" i mocka från Spanska Carmina.
8j0FW0P.jpg

Knuten på skon till vänster har jag knutit själv med ett tvivelaktigt resultat. Jag tycker det ser lite härligt nonchalant ut, även om jag förstår att det egentligen ser för jävligt ut...

Lite för mycket sneakers här nu enligt mig ;) (Vilket jag visserligen gillar )

I början av veckan så vågade jag mig på att köra lädersulat, och det gick toppen! (Även om det förbannade gruset gärna kunde försvinna) Här i form av ett par s.k "String Loafers" i mocka från Spanska Carmina.
8j0FW0P.jpg

Knuten på skon till vänster har jag knutit själv med ett tvivelaktigt resultat. Jag tycker det ser lite härligt nonchalant ut, även om jag förstår att det egentligen ser för jävligt ut...
Inga strumpor i loafers ;)

Allen Edmonds, har förstått att kvalitén är sisådär?

OM jag får tag i ett par för 1400:-, vad säger ni?

Någon som har erfarenhet?

Allen Edmonds, har förstått att kvalitén är sisådär?

OM jag får tag i ett par för 1400:-, vad säger ni?

Någon som har erfarenhet?

Till det priset - Absolut. Det är egentligen helt okej skor som ligger i samma nivå som Loake enligt mig. I Sverige ligger de runt 4k, vilket de absolut inte är värda. Lite tråkiga modeller kanske, men det behövs ju ibland.

Tillbaka
Topp