WBergdahl
Silver
Inga limited editions eller så, men dessa gillar jag. Bra passform, varma och funkar till det mesta i klädesväg.
![]()
Har likadana, fast ljusare färg!
Skönaste mackorna jag har
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inga limited editions eller så, men dessa gillar jag. Bra passform, varma och funkar till det mesta i klädesväg.
![]()
Fick inga...... Men såg priserna på eBay... Sjukt!Jag fick ett par!
![]()
Fick inga...... Men såg priserna på eBay... Sjukt!
Var det hårt tryck i butiken igår? Vet du hur många par SNS fick?Tråkigt...
Det är helt sjukt att priserna kan vara så jävla höga på ett par Asics! Jag undrar hur många skor som släpptes![]()
Rätt bra tryck var det! Ingen jättekö, men folk var det och vissa fick inte tag på ett par... SNS fick nog rätt få!Var det hårt tryck i butiken igår? Vet du hur många par SNS fick?
Var det stora paketet du köpte? Med skoblock och allt?Rätt bra tryck var det! Ingen jättekö, men folk var det och vissa fick inte tag på ett par... SNS fick nog rätt få!
Var det stora paketet du köpte? Med skoblock och allt?
Inga strumpor i loafersLite för mycket sneakers här nu enligt mig(Vilket jag visserligen gillar )
I början av veckan så vågade jag mig på att köra lädersulat, och det gick toppen! (Även om det förbannade gruset gärna kunde försvinna) Här i form av ett par s.k "String Loafers" i mocka från Spanska Carmina.
![]()
Knuten på skon till vänster har jag knutit själv med ett tvivelaktigt resultat. Jag tycker det ser lite härligt nonchalant ut, även om jag förstår att det egentligen ser för jävligt ut...
Inga strumpor i loafers![]()
Jag var 7min för senInga strumpor i loafers![]()
Köp ett par "ninja-strumpor"!Haha.. Kylan min vän, kylan. Sen så bär jag alltid strumpor till denna typen av mer "dressade" loafers. Det skulle kännas sjukt obehagligt annars![]()
Inga strumpor i loafers![]()
Köp ett par "ninja-strumpor"!
(Såndana som tjejer har när dom inte vill att strumpan ska synas)
Miami Vice har sett för mycket på livet.Du har sett på för mycket Miami Vice.
Det är inte sommar ännu.
Och det behövs inga "tjejstrumpor":
http://www.careofcarl.com/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.fcgi?funk=visa_artikel&artnr=10746011r
Det där är dom jag menade, och det är (om man frågar någon vanlig dödlig) ett par "tjejstrumpor
Jante igen...
Nyputsat på fötterna idag.
![]()
Nyputsat på fötterna idag.
![]()
Stämmer bra det!Loake 1880 aldwych?
Så simpel sko men ack så snygg.
Allen Edmonds, har förstått att kvalitén är sisådär?
OM jag får tag i ett par för 1400:-, vad säger ni?
Någon som har erfarenhet?
Bra puts!Nyputsat på fötterna idag.
![]()
Bra pris! Gillar du modellen så kör.Allen Edmonds, har förstått att kvalitén är sisådär?
OM jag får tag i ett par för 1400:-, vad säger ni?
Någon som har erfarenhet?