Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lite sugen på dessa. Hur är storlekarna på Stan Smith?
![]()
Skoja min... (alla fattar nog vad nästa ord är)!Två paket kom med posten..
![]()
![]()
Sjukt balla. Jag håller mig kall, men någon kanske blir sugen? Asics med japansk denim.
Vilka var det som var tokiga i Adidas? Var det Ssl?
http://www.sneakersnstuff.com/sv/671/adidas-originals-brewery-pack
Mina första någorlunda kvalitetsskor, från Meermin!
![]()
Har varit sugen på att köpa ett par, hur står sig kvalitén? Och hur är passformen/storlekarna?
Ni som har ljusbruna mockaskor
Hur tycker ni de fungerar till kostym?
Beror lite på kostym och typ av mockaskor tycker jag. Finns absolut kombinationer som fungerar finfint enligt mig!Ni som har ljusbruna mockaskor
Ni som har ljusbruna mockaskor
Brukar inte ha mina till kostym, blir inte så bra. Men har en kostym som är lite mera avslappnad som de fungerar till vid rätt tillfälle, tänk dig cocktailparty utomhus på sommaren. I övrigt så skulle jag nog säga nej.
Det här är en av de snyggaste kombinationerna någonsin enligt mig. Stulen bild.Ni som har ljusbruna mockaskor
Det här är en av de snyggaste kombinationerna någonsin enligt mig. Stulen bild.
Klockrent och ett bra exempel på hur lyckat det kan bli.Det här är en av de snyggaste kombinationerna någonsin enligt mig. Stulen bild.
![]()
Favoritdojorna idag!
Tips på ett par svarta Oxfords? Både märke och inhandlingsställe.
Har kikat lite på Loake Aldwych. Främst med Dainitesulan på grund av det nordiska klimatet.
Jag är väldigt sugen på ett par sådana. Får ta en tur till Bäckmans då det verkar vara samma pris överallt på dem.Själv väldigt nöjd med mina loake aldwych
Tack Chami!Hmm minns inte rakt av men det är jag 99% på
Lämnar alltid in hos bäckmans så får de fixa till dom![]()