MeditationJo men det går bra hittills ska lägga ett lager färg till och sedan någon slags försegling och försöka gnugga upp en trevlig yta. Även snygga till klack och sula. Detta var ju riktigt roligt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
MeditationJo men det går bra hittills ska lägga ett lager färg till och sedan någon slags försegling och försöka gnugga upp en trevlig yta. Även snygga till klack och sula. Detta var ju riktigt roligt!
Grymt bra jobbat!Jo men det går bra hittills ska lägga ett lager färg till och sedan någon slags försegling och försöka gnugga upp en trevlig yta. Även snygga till klack och sula. Detta var ju riktigt roligt!
Babywipes är riktigt bra på vardagssneakers tycker jag. Tar bort i princip vad som helst. Aldrig använt dem på finpjucksen sådär, och hur använder man skallran?Jag fick hem ett par begagnade C&J Ashdown idag. Är väldigt nöjd med resultatet efter lite terapiarbete med diverse skovårdsprodukter. Tror detta kan bli en framtida favorithobby.
Ser bra ut! Återkom med rapport när du vandrat runt lite i dem - jag tycker mina Chelseas har en tendens att krackelera i finishen oavsett vad jag gör med dem, hela ovanlädret är ju ett enda stort gångveck mer eller mindre...Jo men det går bra hittills ska lägga ett lager färg till och sedan någon slags försegling och försöka gnugga upp en trevlig yta. Även snygga till klack och sula. Detta var ju riktigt roligt!
Jag hoppas på att bli klar med dem i början på nästa vecka ska återkomma efter några mils vandrande!Ser bra ut! Återkom med rapport när du vandrat runt lite i dem - jag tycker mina Chelseas har en tendens att krackelera i finishen oavsett vad jag gör med dem, hela ovanlädret är ju ett enda stort gångveck mer eller mindre...
Haha min skovårdslåda är fyllt med endast babywipes. Skallran är ren rekvisita för att få lite liv i bildenBabywipes är riktigt bra på vardagssneakers tycker jag. Tar bort i princip vad som helst. Aldrig använt dem på finpjucksen sådär, och hur använder man skallran?
Gav mig på mirror shine för första gången igår. Ett par Löf & Tung Alvares fick sig några omgångar av Saphir. Blev skapligt tycker jag! Bild från halvvägs in:
Talang! Mina första blev inte ens hälften så bra!
Skokräm är rätt så drygt, så antingen mindre kräm eller köra opigmenterad.Någon som har några bra tips för ljusare skinnskor? Har svårt att få en jämn puts utan fläckar. Tar jag för mycket kräm från början kanske?
Hur åstadkom du det där?Gav mig på mirror shine för första gången igår. Ett par Löf & Tung Alvares fick sig några omgångar av Saphir. Blev skapligt tycker jag! Bild från halvvägs in:
Hur åstadkom du det där?
Ett par timmar? Mestadels fokus på rödvinet då?saphir mirror shine, en droppe vatten, cirkelrörelser av putsande med lätt tryck - repeat. Ett par timmar och några glas rött senare så är man i mål.
Jag som orkar på sin höjd en 10-15 minuter med putsande...saphir mirror shine, en droppe vatten, cirkelrörelser av putsande med lätt tryck - repeat. Ett par timmar och några glas rött senare så är man i mål.
saphir mirror shine, en droppe vatten, cirkelrörelser av putsande med lätt tryck - repeat. Ett par timmar och några glas rött senare så är man i mål.
Imo funkar whisky ännu bättreDu ger mig inspiration att fortsätta gnugga på mina Loake. En fråga från en orolig själ bara: Går det lika bra med whisky som med ett glas rött? Eller kaffe om man nu vill hålla koncentrationen uppe?
Både i munnen och på skorna, lirar fint med vaxet!!Imo funkar whisky ännu bättre
Hur är Herrings krämer? Jag har ett gäng burkar, men kör bara Saphir. Tänkte kanske donera Herring-burkarna till någon, men vill ju inte att det ska vara skräp...Missar årets trunkshow så detta är väl så nära jag kommer just nu...
Jag tycker det, iallafall med Saphir Renovateur. Detta eftersom man inte kan veta hur länge de legat i kartongen och därmed varit utan ”näring”Jag köpte ett par Myrqvist Boden igår, i grainläder. Borde jag ge dem lite kärlek innan första användningen?
Jag föredrar Saphir men det är absolut inte skräp, lite mjukare och väldigt lättarbetat men inte samma fyllighet som burgol eller saphir i mina ögon.Hur är Herrings krämer? Jag har ett gäng burkar, men kör bara Saphir. Tänkte kanske donera Herring-burkarna till någon, men vill ju inte att det ska vara skräp...