Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
men vi måste tänka oss för, vilken nivå vi vill att nya (och gamla) medlemmar ska möta.
Haha, jo det kan ju tyckasMetahumor, med tanke på trådstarten!
Gillart
Va!?Jag sålde min första Blancpain till en kille med samma ”statistik”. Trevligaste och snabbaste affären jag någonsin gjort.
Men är du fortfarande i farten? Lägg ned ditt debila trams. Jag skojade om din lökiga tråd. Det var du som gick till personangrepp. Försök inte få det hela till att du står upp för en trevlig ton på KS. För övrigt är det fortfarande sjukt kul att du lägger ut en säljannons och blir helt ifrån dig när någon vill köpa det du säljer.Ett är iallfall säkert efter vissa kommentarer i den här tråden.
Det är inte särskilt förvånande att det finns fleråriga medlemmar som inte har ett enda inlägg. Jag menar, om du kommer ny tänker du nog efter både en och två gånger innan du postar. Att skapa en egen tråd kräver nog ännu mer.
Jag har varit med längre och känner mig INTE kränkt, inte ens upprörd eller särskilt förvånad. Men vi måste tänka oss för, vilken nivå vi vill att nya (och gamla) medlemmar ska möta. Jag svarade på en riktigt onödig och tråkig kommentar. Visst kunde jag bara struntat i det, men jag vill inte ha dessa och därför ville jag markera. Inte så mkt för egen del utan totalt sett. Nu önskar jag att vi håller diskussionen på en högre nivå och gärna till ämnet. Ha en bra dag alla på Klocksnack.
Jag är som sagt färdig med dig.Men är du fortfarande i farten? Lägg ned ditt debila trams. Jag skojade om din lökiga tråd. Det var du som gick till personangrepp. Försök inte få det hela till att du står upp för en trevlig ton på KS. För övrigt är det fortfarande sjukt kul att du lägger ut en säljannons och blir helt ifrån dig när någon vill köpa det du säljer.
Herregud så lumpet. Jag är förkrossad.Jag är som sagt färdig med dig.
Haha yes precis såHårda ord från lamm som tror de är lejon. Men på landsbygden är vi tuffare, där skjuter vi vargarna och gräver - eller hur är det nu det förhåller sig...![]()
Vad menar du? Kan du tala klarspråk?Hårda ord från lamm som tror de är lejon. Men på landsbygden är vi tuffare, där skjuter vi vargarna och gräver - eller hur är det nu det förhåller sig...![]()