• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sky-Dweller-tråden

thewallin

Mr GIF
2-Faktor
Snyggt! Har själv en skydweller har funderat flera gånger på att beställa ett gummi.
Edit: läste precis om posten och såg att du beställt från rubberb. Använder man samma spänne som org. länk ?

Ja, man använder samma spänne.

63DCE685-64A0-4F5A-A587-67896D4B50E7.jpeg
 

thewallin

Mr GIF
2-Faktor
Jag gillar gummi där man har ett enklare lås/spänne, tycker det blir skönare att ha på sig. Lite som AP ROO på gummi. Finns det något sånt alternativ eller är rubberb det enda?

Tror inte det finns annat än Rubber B om man vill att bandet går ända in mot boetten. Annars kan man ta vilket gummi som helst.
 

Mk2018

Omega
De flesta verkar ju gilla den blå mest.
Är den verkligen mer ovanlig eller är det bara för att dom som har en sällan säljer?
Vet ej, jag har haft en svart och nu har jag en blå. Den svarta är lite mer stilren och lite mer dressad (tyckte jag). Den blåa är lite tuffare och det händer lite mer. Vet ej hur det faktiskt ligger till men den generella uppfattning är väl att den blå är ovanligare. Men skydweller är ju ganska ovanlig oavsett färg egentligen så.
 
Topp