Snyggt! Har själv en skydweller har funderat flera gånger på att beställa ett gummi.
Edit: läste precis om posten och såg att du beställt från rubberb. Använder man samma spänne som org. länk ?
Ja, man använder samma spänne.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Har själv en skydweller har funderat flera gånger på att beställa ett gummi.
Edit: läste precis om posten och såg att du beställt från rubberb. Använder man samma spänne som org. länk ?
Jag gillar gummi där man har ett enklare lås/spänne, tycker det blir skönare att ha på sig. Lite som AP ROO på gummi. Finns det något sånt alternativ eller är rubberb det enda?Ja, man använder samma spänne.
Jag gillar gummi där man har ett enklare lås/spänne, tycker det blir skönare att ha på sig. Lite som AP ROO på gummi. Finns det något sånt alternativ eller är rubberb det enda?
Snyggaste specenRosé n Black
Vet ej, jag har haft en svart och nu har jag en blå. Den svarta är lite mer stilren och lite mer dressad (tyckte jag). Den blåa är lite tuffare och det händer lite mer. Vet ej hur det faktiskt ligger till men den generella uppfattning är väl att den blå är ovanligare. Men skydweller är ju ganska ovanlig oavsett färg egentligen så.De flesta verkar ju gilla den blå mest.
Är den verkligen mer ovanlig eller är det bara för att dom som har en sällan säljer?
Är ett klick ifrån en skydweller men nyfiken på att höra flera röster om den. Denna tråd verkar lite död men testar ändå.
Använder idag sub no date och en ym everose till vardags och tänker att en skydweller skulle passa perfekt som ett komplement. Tittar främst på på dessa ex
Feedback på hur den bärs, olika modeller som kan vara mer värdefulla än andra på sikt och allt annat om sky dweller uppskattas.
Någon som vad Jubilee-länken till Sky-Dwellern har för referensnummer?
Jag är sugen på en sån här. Precis denna kombination med oysterlänk och svart tavla.Luftar tjockisen
Jag är sugen på en sån här. Precis denna kombination med oysterlänk och svart tavla.
Nu när det gått några år och man får en för en bit under en 200ing. Är tjockleken något man vänjer sig vid eller gör jsg bättre att köps en annan "villhöver" klocks från Rolex eller kanske skjuta till nån hundring och köpa en från ett exklusivare Schweiziakt märke eller kanske från Tyskland?
Även om det naturligtvis blir dressigare då om det inte blir stål på gummi då eller kanske integrerad länk med 8 skruvar i boetten..
Vad rekommenderas? Jag är kluven.
Det är en fin klocka på bild. Jag har aldrig provat den själv så de e därför jag undrar om ni slm har/haft en känner att det är en keeper, aom en fin gmt eller daytona?
Sorry för en del ot.
Jag är bara nyfiken på vad ni som haft en tycker. Är den bättre än tex ennäldre gmt, en daytona, DJ41 eller kanske en Patek Pilot travel time som också ligger på 42mm. Kanske en Aquanaut 5065?
Eller en AP Royal Oak 15300?
Är det nån idé att kika på den här skydwellern? Eller kommer jag vilja sälja och köpa nån av de andra?
Hur har alla ni som haft en handlat?
Någon som har den kvar wfter ett par år?
Mvh Perry
Ja, det är väl bara det att den inte är så vanlig bland rolexägarna, som jag förstått det.Min är kvar!
Skulle inte ha den som OWG klocka. Rätt topptung
Kul att ha i samlingen med tanke på allt innovativt som Rolex har puttat in. Istället för en massa pushers styrs allt med "ringen". Coolt!
Testa innan köp!
Ja, det är väl bara det att den inte är så vanlig bland rolexägarna, som jag förstått det.
Jag är sugen på en 116520 och en 16750 och ks ske en DJ41 men den senare är kanske värd att avstå om en skydweller är en keeper?
Fan de e så mycket man vill ha.. vill ju ha någon från ett par andra märken med, men rolex är rolex..
Stor, tung, dyr och svårare att få tag på, vilket gör att Sky-Dwellern hamnar lite längre ned på folks prio lista.
Kul att ha i samlingen, men används inte så ofta, tyvärr