• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sky-Dweller-tråden

thewallin

Mr GIF
2-Faktor
provade faktiskt en herromdagen, sinnesjukt bra tavla med komplikationerna! Lite ”klossig” men brutal! Hade nog önskat en annan clasp bara, gärna med lock eller liknande... Ösch, eller bara Glidelock på allt!!

Håller som vanligt med, glidelock på allt! Även på Panerai, IWC, JLC osv osv :)

Hade också gillat ännu mer om Sky hade proffslåset men man kan inte få allt som vanligt.
 

Tibbe

Omega
2-Faktor
Hämtade ut en ny Sky i februari i år, bytte bort den efter två månader!
Upplevde klockan som topptung och fick den aldrig att sitta riktigt bekvämt.
Estetisk är det en av de finaste, om inte den finaste Rolexen. Hur upplever ni den?
 

thewallin

Mr GIF
2-Faktor
Hämtade ut en ny Sky i februari i år, bytte bort den efter två månader!
Upplevde klockan som topptung och fick den aldrig att sitta riktigt bekvämt.
Estetisk är det en av de finaste, om inte den finaste Rolexen. Hur upplever ni den?

Andra gången jag har en så jag var liksom beredd på storlek denna gången. Klockans helhet övervinner det negativa för mig.

Lite tung, men sitter bra på mig!

303F47E8-FBE6-453A-A5C6-EBC9E664D0F3.gif
 

Mk2018

Omega
Är det någon av er som har erfarenhet av skydwellern på ett gummi? Funderar på att beställa rubberb till min men skulle gärna vilja höra om någon testat? Har en stål med svart tavla.
 
Topp