Från brittiska toaletter?är det inte därifrån som heltäcknings matta har kommit till Sverige ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Från brittiska toaletter?är det inte därifrån som heltäcknings matta har kommit till Sverige ?
Kul att du delar med dig av ert hem.
Tja i USA är det ju inte helt ovanligt i vissa hem att du har plastöverdrag på soffa och fåtöljer.
Hade en polare som hade det. Samtliga fjärrkontroller var även inplastade. De låg individuellt förpackade i varsin liten påse.![]()
Från brittiska toaletter?![]()
Titta........." carpeted floor in bathrooms "
![]()
Smart!
Fatta det jobbet att hålla den ren och fräsch, specielt de som har pälsdjur med en sådan inredningJag tror Dexter hade gillat det där rummet. Synd bara på heltäckningsmattan. Heltäckningsmatta måste för övrigt vara det ofräschaste man kan ha.
Alltid trott det har med frekvent porrfilmstittande att göra
Nu börjar jag undra om TS är ett troll iaf. Han har varit inne och säkert läst i tråden men inte en enda kommentar, inte ens en indignerad sådan. Varför startade han tråden över huvud taget?
Och Ernesto , vad är det där för inlägg som du håller hemligt?
På hotell lägger jag alltid fjärren i en plastpåse, snacka om många som kladdat på den.
Tror inte dom torkar av den speciellt ofta heller.
Och Ernesto , vad är det där för inlägg som du håller hemligt?
Det bästa är att ha på sig gummihandskar - tänk på dörrhandtag, strömbrytare, trappräcken, etc.På hotell lägger jag alltid fjärren i en plastpåse, snacka om många som kladdat på den.
Det bästa är att ha på sig gummihandskar - tänk på dörrhandtag, strömbrytare, trappräcken, etc.Men se upp för OCD.
äh ja tog bort plasten.... snacka om bashnings tråd lol
för er som tror jag trollar nej jag trollar ej plasten syns endå inte om ni någonsin haft en sådan klocka det är just därför den e skön att ha på. Men just på claspen så gick den sönder en del. och jag använder klockan i dagligt bruk på arbetet.
Jag har ett x antal klockor ni som tror jag är helt färsk. Jag har köpt en här bland annat en rolex submariner 16610 lv. Vilken jag också gråter över då den fått lite braclet stretch (den är jag inte lika ömtålig med tränar och allt med den det är min slit och släng modell men ibland blir jag nykär i den också för jag gillar stål submariners och då blir det att jag gråter som nu över braclet stretch).
Så uppföljningsfråga hur och var i sverige kan man reparera braclet stretch?
Ungefär lika logiskt som ditt användarnamn. Gillart!
Vettigt, hatar offentliga bakteriehärdar. En riktigt äcklig plats i samhället är alla betalterminaler, hur ofta görs de rena?På hotell lägger jag alltid fjärren i en plastpåse, snacka om många som kladdat på den.
Vettigt, hatar offentliga bakteriehärdar. En riktigt äcklig plats i samhället är alla betalterminaler, hur ofta görs de rena!
Å då är jag inte ens konstaterat mensian!
Ryck all plast ,lägg in en fylla = battle scars = slappna av.
Ungefär lika logiskt som ditt användarnamn. Gillart!![]()