• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Snowflakes in da house!

Jo det är väl färre men till rätt höga priser ändå. HQ Milton har sällan några i lager en längre stund.
Tyckte ett tag låg där minst 5-6 i varierande kvaliteter i toppen på deras sida varje given vecka, alla dyra och alla gick snabbt ändå. Nu ligger där en sömnig ghostad 7021 och en 9411 om man scrollar på ett tag. Men som du säger, de förblir ju inte osålda vad det verkar.

Tyckte ett tag låg där minst 5-6 i varierande kvaliteter i toppen på deras sida varje given vecka, alla dyra och alla gick snabbt ändå. Nu ligger där en sömnig ghostad 7021 och en 9411 om man scrollar på ett tag. Men som du säger, de förblir ju inte osålda vad det verkar.

Ja 7021 var ju lite sådär. Aldrig sett spruckna index förut. 9411an hittade jag inte öht. Osålda brukar ligga överst när man söker.

Annons från igår....ligger inbäddad i en annons med många klockor. Sökfunktionen är stängd pga migrering till ny plattform.....VRF slungas från äldreboendet in i 2018....

Nu fann jag den :) Trevlig!

Ommålade visare månne?
C4697C42-2814-4A82-9991-1616609F0291.png

CBCA177B-4EC9-4032-BAC2-6C58AFF288AD.png

Joråsåatte.....lite väl pricy kanske...fin tavla......men lite tunna luggar kanske för det priset....

Har sett nitade C+I länkar stämplade med 78. Har försökt hitta info hur länge man använde, men inga säkra källor. 7206 försvann långt tidigare(69-70).

Senast ändrad:
Oj! Grym tavla men luggarna var som du säger lite späda.

Känns dock som att det är en bit kvar innan vi har dessa priser i Sverige (på KS ;)
Säkert väldigt långt kvar.....tur att marknaden är global + internet :)

Min kom på en CI länk från 78.,.. vikt....men inte nitad. Säkert inte född så då klockan är från 80/81.

Det där är PORR!!!

Skulle lätt leva utan klocka om jag ägde en sådan.
Nej nu tar du väl i? A-bilarna hade ingen klocka på instrumentpanelen, tänk på det innan du säljer av allt i klockväg.
49CE194A00000578-5460033-image-a-22_1520165262562.jpg

Det absolut coolaste vore om den nya ägaren ser till att fixa allt mekaniskt och farlig rost men låter karossen vara som den är. Som en gammal gulnad flinga...

Känns lite som man försöker få priserna på date-reffarna att bli i paritet med 9401/7016. Så speciella ex är ju inte dessa. Är det bara jag som tycker VRM exet ser mer än lovligt tunnt ut för en klocka som är "hardly worn"?

Tillbaka
Topp