Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Åh ja. Klämde ju på denna under en GTG i Stockholm om du minns. Säkert den absolut vackraste klocka jag skådat hittils i verklighetenSvårt val men ska jag välja en så blir det den här.
![]()
Förlåt, men kycklingarna var outstanding![]()
![]()
Jämnt skägg mellan dessa två.....
Till och med jag som avskyr julen log lite när dom där dök uppFörlåt, men kycklingarna var outstanding![]()
Tror det finns i en variant med blå tavla och silvriga index och en variant med guld index och vit tavla. Tror dock dom är utgångna men att dom går att hitta i japan. Jag har inga referenser men det borde inte vara så svårt att hitta.Väldigt tekniskt ball och estetiskt tilltalande. Men finns den inte utan blått, bara svart o silver?
Men hallå vilken av dom! Du måste välja en ju! Även om det e grymt svårt
Jämnt skäggMen hallå vilken av dom! Du måste välja en ju! Även om det e grymt svårt![]()
Ursäkta offtopic, men vad är fördelen med titan över stål, förutom att det är lättare?Jag tycker jag har postat alldeles för mycket om den , men jag tycker det är helt galet att du kan få zaratsu, radiosynk, solar i ett titan mästerverk för under 5000 kr (ny då, billigare begagnad). Sekundvisaren missar dessutom inte ett enda index. Det kan man ju inte säga om alla klockor.
![]()
SnyggareUrsäkta offtopic, men vad är fördelen med titan över stål, förutom att det är lättare?
Absolut inteSnyggare![]()
16800 var jäkligt snygg men är inget fan av submariner.
![]()
VC Overseas 47040 är den som tilltalat mig mest men gillade inte att bära den på länken även om länken är stört snygg
![]()
Och nu i efterhand undrar jag hur fan jag kunde tycka denna var för liten. Förmodligen snyggaste klockan jag ägt!![]()
16800 var jäkligt snygg men är inget fan av submariner.
![]()
VC Overseas 47040 är den som tilltalat mig mest men gillade inte att bära den på länken även om länken är stört snygg
![]()
Och nu i efterhand undrar jag hur fan jag kunde tycka denna var för liten. Förmodligen snyggaste klockan jag ägt!![]()
Sålde min precis, nu fick jag en tår i ögat.....Tror det är denna
![]()
Fram till nyligen Rolex Yacht-Master 116621 med svart urtavla
![]()
Nu är det definitivt Rolex Daytona 116518LN
![]()
Jättedumt gjort!Sålde min precis, nu fick jag en tår i ögat.....
But why lolSålde min precis, nu fick jag en tår i ögat.....
Får nog öka farten på min seventies, grymmt urFör mig var det ett enkelt val, fast är iof fortfarande nykär i min seventiesvar förövrigt din seventies sim knuffade mig över kanten så att jag fick arslet ur vagnen och slog till
![]()
gråare.Ursäkta offtopic, men vad är fördelen med titan över stål, förutom att det är lättare?
VC i klart överläge i kategorin snyggast.16800 var jäkligt snygg men är inget fan av submariner.
![]()
![]()
Snygg klocka..men fan vad roliga ägg![]()
Det får du göra ! Dendär var cool, vad är det för nåt?Får nog öka farten på min seventies, grymmt ur
Snyggast är lite svårdefinierat, har själv en udda favorit som kanske trots epitetet snyggast mest ligger i en låda, iaf nytt batteri i veckan och på armen sedan dess!
![]()
Lättare är fördelen. Sen kanske det är mindre risk att drabbas av rost men det kan säkert någon annan bättre än mig .Ursäkta offtopic, men vad är fördelen med titan över stål, förutom att det är lättare?