Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grym ! Har jag aldrig sett förut
Tack!Grym ! Har jag aldrig sett förut![]()
Om du menar 168000 så var det nog den.Undrar om inte jag ägt den där, köptes från Gripenbro och återvände dit?
Dendär var riktigt snygg ! Aldrig sett
Det är ganska svårt att säga då det finns relativt få i omlopp (limited edition, 1000 exemplar). Jag skulle gissa att på länk, komplett och i ok skick så ligger det i spannet 55-65. Sällan man ser dessa FS inom EU också.Dendär var riktigt snygg ! Aldrig settvad går en sån loss på?
En rolig detalj med dessa är att datumbubblan inte är en bubbla i traditionell mening i det att den är integrerad i glaset istf påklistrad på ovan/undersidan.Dendär var riktigt snygg ! Aldrig settvad går en sån loss på?
OkejEn rolig detalj med dessa är att datumbubblan inte är en bubbla i traditionell mening i det att den är integrerad i glaset istf påklistrad på ovan/undersidan.
42mm diameter, 13.7mm tjock.Okejkul med lite udda modeller man inte känt till innan ! Vad mäter den? Kul detalj med datumbubblan.
Perfekt ju42mm diameter, 13.7mm tjock.
300M WR och 65 timmar PR.
Tavlan är gjord i 18ct guld.
Det är (var) en Dunhill DM7, eta 988.332 samma som i ursprungs brattar i serien aerospace fast lite snyggare förpackat. Dunhill är ju inte direkt ett klockmärke av rang (min åsikt) dock har dom producerat lite kul saker som en del av en större klock konsern .Det får du göra ! Dendär var cool, vad är det för nåt?![]()
Japp, saknar den ibland....Om du menar 168000 så var det nog den.
Riktigt jävla fet APSnyggaste klockan jag ägt var ju tidigare Pam511, men nu är det definitivt denna.
AP Royal Oak Offshore
![]()