Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken jävla bildKorspost från Tudortråden. Kan det bli somrigare än en knallblå dykare som heter Hav?
Guld och kritvita tavlor gör sig väldigt fint på sommarenDenna gjorde också jobbet. Trots oädelt band.
Cartiern är bra. Testade den i rose 2014, innan den ens släppts i stål. Köpte stålvarianten 2016 och hade den på länk och gummi ett par år. Lite för stor men bra.Lite testning
Lite testning
Håller med, Cartiern är riktigt trevlig som modell, har inte testat tidigare så passade på när den fanns som preowned hos Nymans Ur i Västerås. Förvånad över hur fint den satt, trots 16cm handled.Cartiern är bra. Testade den i rose 2014, innan den ens släppts i stål. Köpte stålvarianten 2016 och hade den på länk och gummi ett par år. Lite för stor men bra.
Kalla mig okunnig, men vad är detta för spännande?Denna ger lite sommarkänsla.
Verkligen cool och somrig ️Den här är min givna sommarklocka sen tio år typ!
Sommarmåsten:
-vit tavla
-nåt orange
-300m WR
Omega SMPC-boett med 7757 verk och tavla (seglarmodul) från en Wyler Vetta. Moddad Speedmasterlänk.
Feta battlescars igår på bezel (och glas) från cykelvurpa…
Den här är min givna sommarklocka sen tio år typ!
Sommarmåsten:
-vit tavla
-nåt orange
-300m WR
Omega SMPC-boett med 7757 verk och tavla (seglarmodul) från en Wyler Vetta. Moddad Speedmasterlänk.
Feta battlescars igår på bezel (och glas) från cykelvurpa…