Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Väldigt cool. Berätta mer
ok, sommarklocka ≠ semesterklocka, utan det här blir setupen för semestern:
Väldigt cool. Berätta mer
Tycker du ska göra ett dyktest på 80 och återkomma!Drog på denna i morse. Klarar jobbet som sommarklocka på ett ypperligt sätt. Ska enligt legenden vara täta till 80m!
Njae. En del vill ju ha en klocka till allt men jag tänker nog att man ska rätt klocka till rätt tillfälle. Blir det dykning tar jag ett dykarur, man kör inte Noveberkåsan med en Ducati 916.Tycker du ska göra ett dyktest på 80 och återkomma!
Det var ju för att se om legenden är sann!Njae. En del vill ju ha en klocka till allt men jag tänker nog att man ska rätt klocka till rätt tillfälle. Blir det dykning tar jag ett dykarur, man kör inte Noveberkåsan med en Ducati 916.
Jo jo jag fattade det. Förlåt att jag lät prusiluskan i mig skrivs ett tråkigt svarDet var ju för att se om legenden är sann!
Sätt henne på avbytarbänken till nästa gång baraJo jo jag fattade det. Förlåt att jag lät prusiluskan i mig skrivs ett tråkigt svar
Trots åratal av psykoanalys så ploppar hon ändå upp då och. Jävligt jobbigt! Tycker bättre, om och har lättare att hantera, min inre 13åring med damp som gillar kaststjärnor och kinapuffar.Sätt henne på avbytarbänken till nästa gång bara
Är för att ha koll på hur länge man varit under vatten eller hur länge man kan varaSommarklockan måste ha en såndära vridbar klickring på utsidan. Har något med dykning att göra har jag hört men fattar inte hur man ska mäta djupet med den. Passar i alla fall perfekt till att hålla koll på tiden när man grillar.
Duger riktigt bra till och med!Denna är ju också en riktigt bra sommarklocka ️