Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sultan är nog full pott men på blått gummi tror jag den vrids upp till elva av tio. Oslagbar kollektion av sommardinkor!Lite trevliga sommardinkor. Skål!
Sultan är nog full pott men på blått gummi tror jag den vrids upp till elva av tio. Oslagbar kollektion av sommardinkor!
Mentalt leder det senare till en snabbare global uppvärmning och evig sommar än förbränning av fossila bränslen.Femsiffrig sub i både helguld och tvåton kan aldrig gå fel, särskilt inte på sommaren. Sultan blir enligt mig end-game på subben. När rätt solljus slår på tavlan och man ska kolla av tiden snabbt så ger de lika stor glädje varje gång. Riktigt rolig klockan
Hade ju varit lite extra kul och Sverige-somrigt att swapa blått insert till champagne sultanen och rocka den med både länk och blått gummi. Delikat färgkombination..
Mitt bidrag till sommarklocketråden
![]()
Klockan är bra, RR-en likaså. Vilken är bäst?Mitt bidrag till sommarklocketråden
![]()
Klockan såklartKlockan är bra, RR-en likaså. Vilken är bäst?
Denna tjänstgjorde med bravur förra året!
![]()
I år kör vi denna!
![]()
Riktigt läcker!När du drömmer om en hulk…![]()