• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Sommarklocka - Inspirationstråd!

Får bli en sommartrippel här känner jag 🙋.

1000007928.jpg

Lite trevliga sommardinkor. Skål!

Bilagor

• IMG_9493.jpeg
    IMG_9493.jpeg
    740.7 KB · Visningar: 4
  • IMG_7866.jpeg
    IMG_7866.jpeg
    402.3 KB · Visningar: 3
  • IMG_7771.jpeg
    IMG_7771.jpeg
    761.3 KB · Visningar: 2
  • IMG_7760.jpeg
    IMG_7760.jpeg
    537.7 KB · Visningar: 2
  • IMG_7441.jpeg
    IMG_7441.jpeg
    246.6 KB · Visningar: 1
  • IMG_7414.jpeg
    IMG_7414.jpeg
    537.3 KB · Visningar: 2
  • IMG_7022.jpeg
    IMG_7022.jpeg
    466.9 KB · Visningar: 2
Sultan är nog full pott men på blått gummi tror jag den vrids upp till elva av tio. Oslagbar kollektion av sommardinkor!

Femsiffrig sub i både helguld och tvåton kan aldrig gå fel, särskilt inte på sommaren. Sultan blir enligt mig end-game på subben. När rätt solljus slår på tavlan och man ska kolla av tiden snabbt så ger de lika stor glädje varje gång. Riktigt rolig klockan

Hade ju varit lite extra kul och Sverige-somrigt att swapa blått insert till champagne sultanen och rocka den med både länk och blått gummi. Delikat färgkombination..

Femsiffrig sub i både helguld och tvåton kan aldrig gå fel, särskilt inte på sommaren. Sultan blir enligt mig end-game på subben. När rätt solljus slår på tavlan och man ska kolla av tiden snabbt så ger de lika stor glädje varje gång. Riktigt rolig klockan

Hade ju varit lite extra kul och Sverige-somrigt att swapa blått insert till champagne sultanen och rocka den med både länk och blått gummi. Delikat färgkombination..
Mentalt leder det senare till en snabbare global uppvärmning och evig sommar än förbränning av fossila bränslen.

Sommar?
Vilken djävla sommar?

Har varit konstant kallt elände regn blåst och misär på väderfronten sedan jag anlände Sverige.
Tamejfan sämsta Maj jag upplevt på 20(?)år
Gubbsur som jag nu är kommer en bild som kanske kan generera lite sommarkänsla ändå

1000000904.jpg

Tillbaka
Topp